Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Chyba nie damy rady...


Zespół Porsche po raz kolejny zaprezentował świetne tempo na torze Interlagos, zdobywając dwie pierwsze pozycje w trzeciej sesji treningowej. Tym razem szybsi okazali się kierowcy ze składu oznaczonego numerem #14, w którym brylował Neel Jani ustanawiając najszybszy czas na poziomie 1:17.572. Druga ekipa Porsche Team oznaczona numerem #20 uplasowała się na drugiej pozycji, a najszybszym kierowcą okazał się Mark Webber wykręcając rezultat w postaci 1:17.948, co dało 0.376 sekundy straty do siostrzanego składu. Trzecia pozycja przypadła tym razem zespołowi Toyota z numerem #8, w którym najszybsze okrążenie przejechał Sebastien Buemi osiągając czas 1:18.427, co skutkowało ponad półsekundową stratą do najszybszych prototypów Porsche.

W klasie LMP1-L po raz kolejny na dwóch pierwszych miejscach uplasowały się dwa prototypy zespołu Rebellion Racing, skład z numerem #12 osiągnął czas 1:21.175, natomiast drugi #13 1:21.348, co dało odpowiednio siódmą i ósmą lokatę. Ponownie najszybszym zespołem w klasie LMP2 był G-Drive Racing #26, który swój rezultat zanotował na poziomie 1:24.241, co dało prawię sekundę przewagi nad drugim w klasyfikacji zespołem SMP Racing #27.

Duże problemy podczas trzeciej sesji zanotował natomiast zespół KCMG, który wykonał jedynie trzy okrążenia, podczas których doszło do problemów z elektryką. Skład Howson, Bradley, Imperatori nie pojawił się na torze do końca sesji. Pecha zanotował także drugi zespół SMP Racing z numerem #37, kiedy Viktor Shaitar, pod koniec sesji, z niewiadomych przyczyn wyjechał poza tor w zakręcie numer jeden, kończąc przygotowania do kwalifikacji na trzeciej pozycji w klasie.

Trzecia sesja treningowa to także ponowna dominacja zespołu Aston Martin Racing w klasie LMGTE Pro. Bardzo dobre tempo zaprezentował tym razem Stefan Mucke, który osiągnął czas w postaci 1:30.027 i wyprzedził siostrzany skład #95 z klasy LMGTE Am o 0.168 sekundy. Trzecia pozycja przypadła zespołowii Porsche Team Manthey, który zanotował czas w postaci 1:30.385.



















motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty