Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Zjemy wszystkich !!! :D


Audi z numerem jeden, w składzie Di Grassi, Duval i Kristensen okazało się najszybsze podczas dwóch pierwszych sesji treningowych na torze Fuji w Japonii.

Lucas di Grassi ustanowił najszybszy czas podczas drugiego 90-minutowego treningu ustanawiając rezultat dnia 1:27.852, co pozwoliło wyprzedzić siostrzany skład o ponad pół sekundy, w którym najlepszy rezultat w postaci 1:28.403 uzyskał Marcel Fassler.

Loic Duval w Audi #1 i Andre Lotterer w Audi #2 ustanowili natomiast najszybsze okrążenia podczas pierwszej sesji treningowej, uzyskując odpowiednio 1:28.628 i 1:28.924. Trzecim najszybszym kierowcą w stawce podczas dwóch pierwszy treningów okazał się Neel Jani z zespołu Porsche, który najszybsze pomiarowe okrążenie pokonał w czasie 1:28.441, co dało stratę jedynie 0.038 sekundy do drugiego składu Audi #2.

Czołową piątkę zamknęły dwie Toyoty. Skład z numerem osiem – Davidson, Buemi – osiągnął najlepszy rezultat pod koniec drugiego treningu, wskakując na czwarte miejsce z czasem 1:28.587 i stratą 0.735 sekundy do najszybszego Audi #1. Drugi skład Toyoty #7 – Wurz, Sarrazin, Nakajima – osiągnął piąty rezultat w postaci 1:29.083 i do swojej siostrzanej ekipy stracił prawie pół sekundy.

W klasie LMP2 najlepszym czasem popisał się zespół G-Drive Racing, który w drugim treningu najlepsze pomiarowe okrążenie przejechał w czasie 1:34.027 i wyprzedził zespół SMP Racing o 0.176 sekundy. Na trzeciej lokacie w klasie uplasowała się ekipa KCMG z rezultatem 1:34.387 i stratą 0.360 do lidera.

Stefan Mucke osiągnął najlepszy rezultat dla zespołu Aston Martin Racing #97 w klasie LMGTE Pro uzyskując, jako jedyny, czas poniżej 1:40. Najlepszy rezultat 1:39.884 Niemiec ustanowił w sesji popołudniowej i wyprzedził siostrzany zespół z klasy LMGTE Am, Aston Martin #98, jedynie o 0.122 sekundy.

Na drugiej pozycji w klasie GTE Pro uplasowała się ekipa AF Corse #51 z rezultatem 1:40.643, jednak w ogólnej klasyfikacji LMGTE znaleźli się dopiero na szóstym miejscu za czterema składami LMGTE Am.











                                                                                                         motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty