Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





RS7 bez kierowcy podczas finału DTM


Autonomiczne samochody to nie tylko żmudne testy, wykonywane w ruchu ulicznym, ale również szalone pomysły, pokazujące szczytowe osiągnięcia w tej dziedzinie. Już w najbliższą niedzielę na torze Hockenheimring zobaczymy Audi RS 7 bez kierowcy! Jak sobie poradzi? O jakiej firmie myślicie, słysząc słowa „autonomiczny samochód”? Najprawdopodobniej będzie to Google, którego eksperymenty z autami bez kierowców są powszechnie znane. Google nie jest jednak jedyną firma, pracującą nad sprowadzeniem obecnego kierowcy do roli kolejnego pasażera. Własne prace badawcze prowadzą również wiodący producenci samochodów. Jednym z nich jest Audi, które w 2009 roku rozpoczęło testy modelu TT bez kierowcy. Za jego budowę odpowiadał ten sam zespół, który w 2005 roku zapewnił zwycięstwo autonomicznemu Volkswagenowi Touareg podczas wyścigu DARPA Grand Challenge.

Testy były początkowo prowadzone na pustyni, a ich zwieńczeniem był efektowny podjazd pod górę Pikes Peak – na trasie znajdowało się w sumie 156 zakrętów, które algorytm sterujący samochodem pokonał w czasie 27 minut (dobrym kierowcom zabiera to około 17 min.).

Tym razem Audi postawiło na coś równie efektownego, czyli przejazd bez kierowcy torem Hockenheimring. Okazja ku temu wydarzy się już niedługo, 19 października podczas finału serii wyścigowej DTM (Deutsche Tourenwagen Masters). Jako pojazd bazowy wybrano Audi RS 7. Aby zapewnić maksymalną precyzję prowadzenia, algorytm sterujący samochodem będzie korzystał z nawigacji, pozwalającej na pozycjonowanie z dokładnością do 1 centymetra. Będzie to możliwe dzięki GPS-owi, wspomaganemu przez naziemny system lokalizacyjny. Za komunikację i wymianę danych będą odpowiadały moduły radiowe, w tym m.in. WLAN.

Samochód został również wyposażony w kamery, pozwalające na tworzenie trójwymiarowego obrazu. Widok z kamer będzie na bieżąco porównywany z zebranymi wcześniej obrazami fragmentów trasy. Zastosowane rozwiązaniem to przy okazji dowód na to, że przy większych prędkościach trudno mówić o pełnej autonomii - konieczne jest wcześniejsze dostarczenie informacji na temat przejazdu.

Audi deklaruje, że uda się uzyskać czas przejazdu zbliżony do tego, jaki osiągnąłby profesjonalny kierowca. Deklaracje te wydają się nieco na wyrost – rekord toru, którego okrążenie ma długość 4574 metrów wynosi zaledwie 1,13 min i został ustanowiony w 2004 roku przez Michaela Schumachera. Autonomiczny pojazd pojedzie niemal dwa razy wolniej, ale to i tak wystarczy, by rozpędzić się do imponujących 240 kilometrów na godzinę.

Relację z tej impry będzie można oglądać w już działającym Audi MediaTV po czasie podanym u dołu obrazu. 













                                                                                                          gazetomania.pl 










Komentarze

Popularne posty