Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Będziemy mieli swojego McLarena P1 :D


Zapewne każdy, kto choć trochę interesuje się sportami motorowymi, a w szczególności wyścigami długodystansowymi doskonale wie, czym jest Audi R10 biorące udział między innymi w wyścigu Le Mans. Co ciekawe, już wkrótce w ofercie Audi pojawi się ten model.

Oczywiście nie będzie wyglądał tak samo jak ten, który wygrał 36 wyścigów (na 48 startów), choć w kuluarach mówi się o mocnych nawiązaniach do bolidów startujących w Le Mans. Mówi się również, że stylistyka auta bardziej będzie pasowała do torów wyścigowych, niż tradycyjnych dróg miejskich. Poza tym spodziewamy się, że cena tego auta będzie kosmiczna. Czemu?

Po pierwsze konstrukcja niemal w całości zaczerpnięta z torów wyścigowych włącznie z nadwoziem wykonanym z włókna węglowego. Auto ma być nieco większe od znanego wszystkim Audi R8, zaś pod maską ma pojawić się prawdziwy potwór. Mowa o silniku wysokoprężnym rodem z ostatniego Audi R18 e-tron, czyli podwójnie doładowanej jednostce 6.0 V10 o mocy nawet 850 KM z systemem odłączanych cylindrów. Co więcej, do pomocy może zostać oddelegowany silnik elektryczny, dzięki czemu moc całego układu sięgnie 1000 KM. Audi R10 może trafić do produkcji już w 2016 roku i prawdopodobnie powstanie w limitowanej liczbie egzemplarzy. Cena ma być porównywalna do Porsche 918 Spyder. Czyli tanio nie będzie. 












                                                                                                                      moto.money.pl

Komentarze

Popularne posty