Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





S-tronic od Continentala?


Continental wprowadził zintegrowany układ sterowania dla najnowszej generacji 7-stopniowej półautomatycznej skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem S-tronic Audi z automatyczną przekładnią i przednim napędem. Układ sterowania skrzynią biegów spełnia nowe wymagania bezpieczeństwa funkcjonalnego określone w normie ISO 26262 ASIL-D i jest zintegrowany ze sterowaniem pompą olejową z zasilaniem elektrycznym na żądanie. 

Skrzynie biegów z podwójną przekładnią stają się coraz bardziej popularne, ponieważ oferują korzyści w zakresie niższego zużycia paliwa, płynnej zmiany biegów oraz większej wydajności pojazdu. Podwójne przekładnie uważane są za jedną z najważniejszych innowacji w branży. Układ sterowania dla nowej generacji 7-stopniowej półautomatycznej skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem S-tronic Audi to kolejne ważne osiągnięcie ekspertów Continental, lidera i pioniera w tej technologii. 


- Wyzwania, z którymi zetknęliśmy się nowym układzie sterowania obejmowały zmieszczenie znacznie rozbudowanych funkcji w mniejszej przestrzeni. Dodatkowo zależało nam na zapewnieniu tego, aby układ gwarantował wydajność energetyczną skrzyni biegów, dynamiczne osiągi i szybką zmianę biegów. Kolejnym kluczowym warunkiem jest bezpieczeństwo funkcjonowania układu sterowania skrzynią biegów, które w tym przypadku zostało po raz pierwszy na świecie zrealizowane zgodnie z wymogami normy ASIL-D - komentuje Rudolf Stark, kierownik sekcji przekładni w dziale układów napędowych firmy Continental. Produkcja seryjna nowego rozwiązania rozpocznie się w najbliższych miesiącach.
 

Głównym zadaniem nowego układu sterowania Continental jest zapewnienie wszystkich funkcji napędu. Wiąże się to z przetwarzaniem szeregu danych obsługiwanych przez czujniki i rozwiązaniem kwestii działania wielu siłowników. To z kolei wymaga pogodzenia założeń projektu i funkcjonalności układu sterowania z mechatroniką samej skrzyni biegów. Wszystkie te elementy zostały bowiem umieszczone w niewielkich rozmiarów obudowie instalacyjnej. 

Nowa 7-stopniowa półautomatyczna skrzynia biegów S-tronic jest częścią modułowej platformy podłogowej z poprzecznie ustawionym silnikiem. W związku z tym, jej konstrukcja jest zwarta i nie ma w niej wiele miejsca na rozbudowany układ sterowania. Co więcej, nowy układ sterowania skrzynią biegów obsługuje również elektryczną pompę olejową. Jej bezszczotkowy silnik ma zapewniać moc niezbędną, aby dostarczyć odpowiednią ilość oleju do podwójnego sprzęgła i siłowników przekładniowych. Koncepcja zasilania na żądanie eliminuje wymagania energetyczne skrzyni biegów. W celu uruchomienia pompy, układ sterowania musi być wyposażony w elementy zasilania.  

- Ze względu na ograniczenia powierzchni, umieściliśmy elementy przetwarzania sygnału i zasilania na tym samym obwodzie drukowanym - wyjaśnia Armin Gottschaller, szef ds. rozwoju w sekcji przekładni. - Oznacza to mocowanie elementów do podłoża odpornego na wysokie temperatury. Podłoże w formie połączenia z nieosłoniętą płytką półprzewodnikową o wysokiej gęstości (BD-HDI) zostało specjalnie opracowane przez specjalistów Continental. - Dziś podłoża BD-HDI są coraz częściej używane zamiast ceramicznych, ponieważ w ten sposób możemy osiągnąć większą liczbę funkcji w trudnych warunkach temperaturowych, komentuje Gottschaller. Np. nowy układ sterowania 7-stopniową półautomatyczną skrzynią biegów S-tronic działa w oleju przekładniowym, który może osiągać temperaturę 148 st.C. 

Innym ważnym osiągnięciem Continental jest zapewnienie bezpieczeństwa związanego z układem sterowania. Z punktu widzenia kluczowych funkcji bezpieczeństwa, wybrana konstrukcja sprzętu i oprogramowania jest zgodna z Poziomem Nienaruszalności Bezpieczeństwa Pojazdów D (ASIL-D), zgodnie z normą ISO 26262, który jest obecnie najbardziej rygorystycznym poziomem środków bezpieczeństwa wymaganych w samochodowych systemach elektronicznych. 


  










                                                                                                      motoryzacja.wnp.pl
 

Komentarze

Popularne posty