Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Powtórka z wczoraj...


Pascal Wehrlein po zdobyciu wczoraj pierwszego pole position w DTM, dzisiaj na torze EuroSpeedway Lausitz pierwszy raz wygrał wyścig niemieckiej serii samochodów turystycznych. Rozegrane w zmiennych warunkach pogodowych zawody miały dwóch zwycięzców. Tym drugim był Marco Wittmann, który dwie rundy przed końcem sezonu zapewnił sobie mistrzowski tytuł.
Najmłodszy w całej stawce kierowców Wehrlein po starcie swoim Mercedesem z pierwszego pola od razu objął prowadzenie i na przesychającej, ale wciąż niebezpiecznie śliskiej trasie, początkowo uciekał rywalom o prawie sekundę na okrążeniu.


Gdy już wypracował sobie przewagę, 19-latek tylko pokrył strategię konkurentów, wymieniając deszczowe opony na slicki zaraz po półmetku wyścigu i finiszował 15 sekund przed resztą. Wehrleinowi pomógł zespołowy kolega Christian Vietoris, który po starcie z 11. pola już po pięciu okrążeniach był wiceliderem i zabezpieczał tyły.

Pomimo presji pod koniec Timo Scheidera z Audi, Vietoris utrzymał drugie miejsce do mety i na taką samą pozycję awansował w klasyfikacji generalnej. Szybki tego weekendu Mercedes mógłby zająć całe podium, ponieważ po trzecie miejsce zmierzał Daniel Juncadella. Hiszpan jednak dostał karę przejazdu przez aleję serwisową za zignorowanie żółtych flag, w efekcie spadł za Scheidera.

Kierowcy Mercedesa bądź co bądź zgarnęli aż cztery pozycje w czołowej piątce. Uzupełnił ją Robert Wickens, choć jak Juncadella został ukarany tzw. "drive-through" za identyczne przewinienie. Wittmann za sterami BMW dojechał szósty i jak się okazało wystarczyło to, aby już dziś założyć koronę czempiona.

Jego rywale do tytułu Mattias Ekstrom oraz Edoardo Mortara z Audi obaj bowiem zaliczyli poważne potknięcia. Szwed słabo wystartował z drugiego pola i spadł w środek stawki, Włoch natomiast zaryzykował z założeniem od początku ogumienia na suchą nawierzchnię i okazało się to nietrafione zagranie.

Mortara finiszował ostatni, Ekstrom zaś nie ukończył zawodów, ponieważ źle założono mu przednie lewe koło w pit-stopie. Za świętującym mistrzostwo Wittmannem, na siódmej lokacie zameldował się Augusto Farfus. Brazylijczyk przebił się z 20. pola. Ósmy był Miguel Molina, dziewiąty Martin Tomczyk, chociaż ruszał do wyścigu z końca stawki i został obrócony w połowie rywalizacji przez Jamie Greena. Punktowaną dziesiątkę zamknął ustępujący czempion Mike Rockenfeller. Przedostatni tego roku wyścig DTM za dwa tygodnie na obiekcie Zandvoort w Holandii.












                                                                                                          V10.pl 






Komentarze

Popularne posty