Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi, Toyota, i tak w kółko... a no i Porsche :P


Audi #2 i Toyota #8 okazali się najszybszymi składami podczas dwóch pierwszych sesji treningowych na torze Circuit of the Americas w Austin. W pierwszym treningu najlepszy rezultat uzyskała ekipa Audi #2 notując czas 1:51.136, natomiast w drugim zespół Toyota #8, którzy w złych warunkach atmosferycznych zdołali swoje najszybsze okrążenie pokonać w czasie 2:01.333.

Pierwszy trening na torze Circuit of the Americas został zdominowany przez dwa samochody Audi. Fassler / Lotterer / Treluyer z Audi #2 wykręcili najlepszy czas 1:51.136 i wyprzedził drugą w klasyfikacji ekipę Audi #1 o zaledwie 0.187 sekundy. Tuż za czołową dwójką znalazł się zespół Porsche z numerem bocznym #20, w której najszybsze okrążenie uzyskali Bernhard / Webber / Hartley osiągając czas 1:51.919, co dawało stratę 0.783 sekundy do najszybszego Audi #2. 

Pierwszą piątkę, pierwszej sesji treningowej w Stanach Zjednoczonych, zamknęły dwa samochody Toyoty. Wurz / Sarrazin / Conway z prototypu oznaczonego numerem siedem swoje najszybsze okrążenie przejechali w czasie 1:52.405, co dało czwartą pozycję, tuż przed siostrzanym składem Davidson / Lapierre / Buemi, którzy zanotowali czas w postaci 1:52.657. Szósty czas osiągnęła druga ekipa Porsche #14 – Dumas / Jani / Lieb - osiągając czas 1:53.020, tuż przed zespołem Rebellion Racing #12, która osiągnęła rezultat 1:57.657. 

Dużym zaskoczeniem w pierwszej sesji był popis jazdy trzech ekip z klasy LMP2 – Extreme Speed Motorsports, G-Drive Racing i KCMG – które zdołały wyprzedzić dwie ekipy z prototypami LMP1-L i zamknąć czołową dziesiątkę. Sharp / Dalziel / Brown z zespołu Extreme Speed Motorsports swoje najszybsze pomiarowe okrążenie pokonali w czasie 1:58.111, co pozwoliło zespołowi znaleźć się na ósmej pozycji tuż przed Rusinovem / Pla / Canalem z zespołu G-Drive Racing, którzy swoje kółko przejechali w czasie 1:59.209. Czołową dziesiątkę zamknęli Howson / Bradley / Matsuda z czasem 1:59.609, notując stratę ponad ośmiu sekund. 

W klasie GT najszybszą ekipą okazał się Aston Martin Racing #97, która najszybsze okrążenie zdołała przejechać notując rezultat 2:06.399, co dało ostatecznie stratę ponad piętnastu sekund do najszybszej ekipy Audi #2. Na drugiej i trzeciej lokacie w klasie GT również znalazły się ekipy Aston Martina, jednak tym razem amatorskie, które nie odbiegały tempem od tych profesjonalnych. Ekipa #97 i #95 zanotowały rezultaty na poziomie 2:06, co dało ostatecznie stratę 0.028 i 0.343 sekundy do zespołu profesjonalnego Aston Martina.

Druga sesja treningowa rozpoczęła się z opóźnieniem z powodu złych warunków atmosferycznych. Pod osłoną nocy najlepszy rezultat na torze Circuit of the Americas zdołali osiągnąć kierowcy z zespołu Toyota #8, którzy najszybsze kółko pokonali w czasie 2:01.333, przed ekipą Audi #1, którzy zanotowali rezultat w postaci 2:02.901.

Na trzeciej pozycji z czasem 2:04.419 uplasowała się druga ekipa Toyoty z numerem siedem, za którą także znaleźli się kierowcy reprezentujący Audi #2, którzy osiągnęli najlepszy rezultat w pierwszej sesji treningowej. Czołową piątkę zamknęli Bernhard / Webber / Hartley z zespołu Porsche #20, którzy osiągnęli czas 2:07.342 i do najszybszej Toyoty stracili ponad sześć sekund.

Po raz kolejny bardzo dobre tempo zaprezentowali Prost / Heidfeld / Beche, którzy byli najszybsi w kategorii LMP1-L, osiągając czas na poziomie 2:08.957, co dało im przewagę niecałej sekundy nad siostrzanym składem Rebelion Racing #13. Ósma pozycja w drugiej sesji należała do drugiego składu Porsche #14. Dumas / Jani / Lieb swoje najszybsze okrążenie pokonali w czasie 2:11.248 tracąc tym samym prawie dziesięć sekund do zwycięzców drugiej sesji. 

Na dziewiątej pozycji znaleźli się Bouchut / Rossiter / Auer, dla których są to pierwsze zmagania w serii WEC z samochodem Lotusa LMP1-L. Czołową dziesiątkę zamknęli Hawson / Bradley / Matsuda w prototypie LMP2 z czasem 2:17.000 i stratą sięgającą ponad piętnaście sekund. 

W klasie GT najlepszy rezultat w drugiej sesji osiągnęli kierowcy z Porsche Team Manthey #92, którzy najszybsze pomiarowe okrążenie pokonali w czasie 2:17.588. Na drugiej pozycji znaleźli się Bruni / Vilander z AF Corse, którzy zanotowali rezultat 2:18.195 i wyprzedzili drugą ekipę Porsche Team Manthey #91 o 0.649 sekundy. Trzecia sesja kwalifikacyjna została zaplanowana na godzinę 17:20 czasu polskiego.














                                                                                                          motosportgp.pl 




Komentarze

Popularne posty