Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





ACHTUNG!!!!!!!!!! Nadchodzi A6 C7 FL


Nowe silniki, skrzynie biegów, reflektory i nowy system infotainment. To w wielkim skrócie zmiany jakie zaszły w rodzinie A6. Wersja A6 allroad quattro oraz modele S6, S6 Avant i RS6 Avant wyposażono także w szereg nowinek stylistycznych. Zmiany dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej osłony chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie, Audi wyposaża modele w reflektory diodowe lub reflektory diodowe Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania. 

Inżynierowie popracowali nad karoserią. Liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco tworzą szkielet zbudowany konsekwentnie wg. koncepcji lekkiej konstrukcji. Waga nowego Audi A6 1.8 TFSI to 1535 kg. Karoseria lepiej teraz tłumi drgania, a poziom hałasu dobiegającego do uszu kierowcy i pasażerów jest bardzo niski.  

We wnętrzu kilka zmian. Przednie fotele mają opcjonalne funkcje wentylacji i masażu. System MMI Radio i komfortowa, automatyczna klimatyzacja, to elementy wyposażenia seryjnego. Bagażnik Audi A6 Avant ma pojemność od 565 do 1680 litrów i wiele praktycznych rozwiązań. Opcjonalna, sterowana czujnikiem, automatyczna pokrywa bagażnika oraz elektrycznie odsuwana roleta sprawiają, że pakowanie samochodu jest teraz jeszcze łatwiejsze. Życie kierowcy ułatwia także tempomat adaptive cruise control z funkcją Stop&Go. Dostępny jest też asystent zmiany pasa ruchu Audi side assist oraz aktywny asystent toru jazdy Audi active lane assist, zapobiegający przypadkowemu zjechaniu z toru jazdy. Dodatkowo zmodernizowany asystent jazdy nocą ma teraz jeszcze więcej funkcji, a system ochrony bezpieczeństwa pasażerów Audi pre sense basic to obecnie element wyposażenia seryjnego. Ważne informacje mogą pojawić się na przedniej szybie, w zasięgu wzroku kierowcy, dzięki opcjonalnemu wyświetlaczowi danych na szybie – podobny do head-up display BMW.

Nowe Audi S6 nadal pod kryje pod maską silnik 4.0 TFSI V8 z doładowaniem biturbo, rozpędza auto o mocy 331 kW (450 KM) w 4,4 sekundy od 0 do 100 km/h. W modelu S6 Avant sprint ten trwa 4,6 sekundy. Średnie zużycie paliwa wynosi tylko 9,2 litra w przypadku limuzyny i 9,4 litra na 100 km, a w przypadku modelu Avant (214 g lub 219 g CO2 na km). Tak wysoka wydajność jednostki napędowej, to w dużej mierze zasługa systemu cylindrów odłączanych na żądanie cylinder on demand (COD), który przy częściowym obciążeniu silnika odłącza cztery z ośmiu cylindrów.

Do wyposażenia seryjnego nowego Audi S6 i S6 Avant należy stały napęd na cztery koła quattro i sportowe zawieszenie pneumatyczn 19-calowymi kołami. Topową wersją pozostaje RS 6 Avant. To ekstremalny karawan przeznaczony do codziennego użytku i do aktywnego spędzania wolnego czasu. Do „setki” przyspiesza w 3,9 sekundy, a na życzenie klienta jego prędkość maksymalna jest „podkręcona” do 305 km/h. Silnik 4.0 TFSI ma moc 412 kW (560 KM).

W nowym modelu A6 i w A6 Avant, oferta obejmuje trzy silniki TFSI o mocy od 140 kW (190 KM) do 245 kW (333 KM) oraz pięć jednostek TDI, których moc sięga od 110 kW (150 KM) do 240 kW (326 KM). Wszystkie spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6, a ich współczynnik emisji CO2 obniżyły się o 22 procent. Najbardziej wydajne silniki benzynowe i wysokoprężne określa się w Audi mianem „ultra“. Jednostka 1.8 TFSI ultra w połączeniu z całkowicie nową automatyczną skrzynią biegów S tronic, na 100 km zużywa średnio 5,7 litra paliwa (133 g CO2 o mocy 110 kW (150 KM) charakteryzuje się wyjątkowo niskim spalaniem, rzędu 4,2 litra paliwa na 100 km (109 g CO2 na km).

Najbardziej zaawansowaną jednostkę benzynową – 3.0 TFSI, gruntownie przebudowano. Konstruktorzy silników ulepszyli też szereg aspektów związanych z pracą i użytkowaniem jednostki wysokoprężnej 3.0 TDI clean diesel, w obu jej wersjach – zarówno tej o mocy 160 kW (218 KM), jak i w wersji silniejszej: 200 KW (272 KM). 3.0 TDI clean diesel biturbo ma moc 235 kW (320 KM). Jego wzmocniona wersja, 240 kW (326 KM), dzięki funkcji dodatkowego przyspieszenia (boost) może osiągnąć moc nawet do 255 kW (346 KM). Silnik ten napędza wprowadzone na rynek specjalnie z okazji 25. rocznicy powstania techniki TDI modele specjalnej serii A6 3.0 TDI competition i A6 Avant 3.0 TDI competition. Sprzedaż nowego Audi A6 rozpocznie się w październiku 2014. 












                                                                                                           topgear.com.pl















Komentarze

  1. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. 21 year old Executive Secretary Leeland Aldred, hailing from Lacombe enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and hobby. Took a trip to Greater Accra and drives a Jaguar D-Type. przeczytaj ten artykul

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty