Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





O gruby włos...


Marco Wittmann przewodzący tegorocznej klasyfikacji generalnej serii DTM, zdobył swoje trzecie pole position w sezonie 2014, wygrywając kwalifikacje na torze Nurburgring. Chociaż Niemiec tego weekendu musi wozić BMW M4 maksymalny balast i jest 20 kilogramów cięższy niż najlżejsze Mercedesy oraz 10 kilogramów niż wszystkie Audi, nie dał szans rywalom.

Wittmann był najszybszy już w Q2, gdzie uciekł stawce na 0.444 sekundy. Następnie potwierdził swoją wyższość w Q3, notując czas 1:22.780 i pokonując najbliższego rywala o 0.145 sekundy. Za liderem tabeli łącznej uplasowało się pięciu kierowców Audi. Obok Wittmanna z pierwszego rzędu ruszy jutro Edoardo Mortara.

Trzecie miejsce zajął panujący mistrz Mike Rockenfeller, czwarte Jamie Green, choć podczas finałowej części zmagań Brytyjczyk zaliczył tylko jedno mierzone okrążenie. Kolejne dwie lokaty przypadły Timo Scheiderowi oraz Miguelowi Molinie. Siódmą pozycję wywalczył najlepszy z reprezentantów Mercedesa. Okazał się nim Daniel Juncadella, który pierwszy raz w karierze wszedł do Q3. Najwolniej w ostatnim segmencie czasówki pojechał inny kierowca trójramiennej gwiazdy Paul di Resta. 

Christian Vietoris przegrał walkę o awans do finałowej części kwalifikacji o 0.001 sekundy i musiał zadowolić się 9. miejscem. Dziesiąty był najlepszy spośród tegorocznych debiutantów Nico Muller. Wicelider punktacji Mattias Ekstrom zajął 22., przedostatnią lokatę. Szwed nie zdołał przebrnąć Q1 po tym, jak przez pierwszą połowę segmentu jeżdżono w mokrych warunkach.

Razem z nim wyeliminowali zostali Antonio Felix da Costa, Joey Hand, Witalij Pietrow oraz Gary Paffett. Wszyscy spadli przez całą tabelę, gdy tor przeschnął i poszły w ruch opony typu slick.









                                               
                                                                                                           V10.pl






Komentarze

Popularne posty