Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Niedobre Audi i Chrysler też nie... :P


Chiński organ antymonopolowy zapowiedział ukaranie Audi i Chryslera za praktyki monopolistyczne. Obu firmom grozi grzywna do 10 proc. rocznych obrotów w tym kraju
Krajowa Komisja ds. Rozwoju i Reform stwierdziła, że trwające śledztwo wykazało, iż obie te marki segmentu premium w Chinach stosowały praktyki antykonkurencyjne. — W najbliższej przyszłości zostaną odpowiednio ukarane — zapowiedział rzecznik urzędu Li Pumin na konferencji prasowej w Pekinie.

Audi i inne światowe firmy samochodowe przystąpiły ostatnio do zmiany strategii cenowej w Chinach w reakcji na podjęte przez władze śledztwo po skargach miejscowych środków przekazu na zawyżanie cen pojazdów i części zamiennych przez zagraniczne firmy.

Urząd podjął postępowanie wyjaśniającego w sprawie Mercedesa-Benza oraz o zakończeniu podobnych dotyczących kilkunastu japońskich producentów części zamiennych w związku z podobnymi zarzutami antytrustowymi. Nie podał ich nazw i innych szczegółów. — Celem tych działań jest utrzymanie zdrowego ładu konkurencyjnego na rynku samochodowym i ochrona interesów konsumentów — dodał Li.

Przedstawiciel Chryslera w Chinach odmówił komentarza, w Audi i Mercedesie powiedziano, że obie firmy współpracują z urzędem. Chiny razem z Hongkongiem zapewniają Audi jedną trzecią wielkości sprzedaży na świecie.

Urząd nie sprecyzował wysokości kary na Audi i Chryslera, ale zgodnie z ustawą obowiązującą od 6 lat może wymierzyć im grzywnę od 1 do 10 proc. obrotów w Chinach z poprzedniego roku. — Urząd ustala zwykle procent rocznych obrotów zależny od stopnia współpracy z nim — wyjaśnia prawnik motoryzacyjny, Colin Liu.

Eksperci tego sektora twierdzą, że firmy samochodowe mają zbyt duży wpływ na salony sprzedaży i dostawców części zamiennych, co pozwala im kontrolować ceny. W Chinach jest to naruszenie przepisów. — Praktyki monopolistyczne w przemyśle samochodowym są całkiem powszechne. Urząd zajął się najpierw luksusowymi markami zagranicznymi, bo problem jest największy w tym obszarze — stwierdził szef firmy doradczej Automotive Foresight z Szanghaju, Yale Zhang. — To także sygnał ostrzegawczy dla branży. Jeśli taka marka jak Audi zostanie ukarana, to inne będą wiedziały, co zrobić.

Zhang wyjaśnia, że luksusowe samochody importowane do Chin kosztują średnio 2,5 raza więcej niż w Stanach. Różnica w cenie wynika z wyższych ceł i innych opłat — tłumaczą z kolei firmy. Chiński rząd nasilił w ostatnich latach kontrolę przestrzegania ustawy antymonopolistycznej karząc grzywnami kilka firm ponadnarodowych, m. in. Danone i Mead Johnson Nutrition. Prowadzi obecnie postępowanie wobec Microsofta. Producentowi mikroprocesorów Qualcomm z USA zarzucono ostatnio praktyki monopolistyczne.










                                                                                                    ekonomia.rp.pl

Komentarze

Popularne posty