Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Dziwny ten Red Bull Ring :P


Marco Wittmann powiększył swoje prowadzenie w niemieckiej serii wyścigowej samochodów turystycznych DTM, zwyciężając jej kuriozalne zawody na torze Red Bull Ring w Austrii. Lider klasyfikacji generalnej sezonu 2014 wygrał za sterami BMW po tym, jak w dziwacznych okolicznościach stracili szanse na triumf najpierw Jamie Green z Audi, a później Robert Wickens z Mercedesa.

Green niespodziewanie objął prowadzenie po pierwszych pit-stopach, ogrywając rywali w czołówce zmianą opon okrążenie później. Jednak zaraz okazało się, że złamał przepisy, ponieważ pokonał na opcjonalnych oponach ponad połowę dystansu wyścigu. Brytyjczyka ukarano przejazdem przez aleję serwisową i ostatecznie finiszował tylko ósmy.

Po pechu Greena, na pierwsze miejsce z powrotem wyszedł ruszający z pole position Wickens, ale Kanadyjczyk również miał karę "drive-through" - za niebezpieczny wyjazd z pit-stopu. Wickens zwlekał z karnym przejazdem przez boksy, aż wreszcie został zdyskwalifikowany i musiał wycofać się z wyścigu. 

Wtedy na czele zawodów nagle znalazły się aż cztery BMW. Wittmann jechał w tej grupie przedostatni, lecz łatwo wyprzedził Timo Glocka oraz Augusto Farfusa i objął prowadzenie 15 kółek przed metą. Partnerzy z bawarskiej marki nie stawiali zbytniego oporu Marco, skoro nie walczą z nim o mistrzowski tytuł. Po trzeciej wygranej tego roku, Wittmann prowadzi w punktacji już z 39-punktową przewagą nad wiceliderem Mattiasem Ekstromem, który dojechał dzisiaj jako siódmy - najwyżej spośród kierowców rozpoczynających zawody na standardowym ogumieniu.

Najlepiej spośród zawodników Audi wyścig poszedł jednak Timo Scheiderowi. Były dwukrotny czempion DTM dzięki sprytnej strategii przebił się z 15. pola startowego na 5. pozycję i finiszował za Martinem Tomczykiem. Za Scheiderem metę przeciął Adrien Tambay, który ruszał dopiero jako 20. Najwyżej sklasyfikowanym kierowcą Mercedesa okazał się Christian Vietoris - przypadło mu 9. miejsce. Punktowaną dziesiątkę uzupełnił Bruno Spengler.











                                                                                                                V10.pl







Komentarze

Popularne posty