Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Zawieszenie Audi jest ostatnio jak Firefox :P


Marka z Ingolstadt rozpoczęła ostatnio intensywne prace nad poważnymi zmianami w systemie zawieszenia nowoczesnych aut. Najpierw zaprezentowano sprężyny wykonane z włókna szklanego, natomiast teraz firma przedstawiła jeszcze bardziej nowatorski pomysł, jakim są amortyzatory produkujące energię.
 
Doktor Ulrich Hackenberg, szef działu badawczo-rozwojowego Audi, opisał nową technologię w rozmowie z dziennikarzami magazynu AutoExpress. Wyjaśnił w niej, że firma tradycyjny system zawieszenia chce zastąpić specjalnymi amortyzatorami wyposażonymi w generatory elektryczne. Dzięki temu auto jadąc po wyboistej drodze produkowałoby prąd. 

Hackenberg wyjaśnia, że ruch amortyzatorów podczas jazdy to czysta energia, która obecnie przetwarzana jest na ciepło i bezpowrotnie tracona, dlatego inżynierowie z Audi chcą ją zmienić w prąd. Wprawdzie szczegóły techniczne nowej technologii nie są jeszcze znane, lecz można się domyślać, że w amortyzatorach mogą pojawić się obracające się generatory kinetyczne, które będą produkować prąd.
 
Wytworzona w ten sposób energia mogłaby być przekazywana do systemów akumulatorów aut hybrydowych, lub też zużywana od razu do zasilania elektroniki. Hackenberg nie wyklucza też, że dzięki temu można by poprawić osiągi auta, gdyż prąd mógłby powracać do zawieszenia i regulować jego twardość. W ten sposób znacznie poprawiłaby się trakcja w ciasnych zakrętach i auto zachowywałoby się bardziej stabilnie. Na razie to tylko teoria i nie wiadomo kiedy Audi zdecydowałoby się wprowadzić takie rozwiązanie do aut seryjnych.










                                                                                                           technowinki.onet.pl
 
 

Komentarze

Popularne posty