Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nowe TT-tki już w drodze


Niemcy rozpoczęli seryjną produkcję swojego sportowego hitu. Z taśm montażowych węgierskiej fabryki w Gyor, zaczęły już zjeżdżać modele Audi TT i Audi TTS trzeciej generacji. Nowa generacja Audi TT to trzeci model, który w całości będzie wytwarzany w nowej fabryce w Gyor. - Bezproblemowe uruchomienie nowej linii produkcyjnej to ważna dla Audi Hungaria chwila. Dzięki niej, zakłady są w pełni wykorzystane - mówi Gerd Walker, szef produkcji w węgierskich zakładach Audi. W tej samej fabryce powstaje również Audi A3 Limousine, S3 Limousine i nowe A3 Cabriolet. Produkcja tych samochodów rozpoczęła się na Węgrzech w ubiegłym roku

Obecnie, w nowej fabryce zatrudnionych jest ponad trzy tysiące ludzi. Ośmiuset spośród nich pracowało już wcześniej, przy produkcji innych modeli. Wszyscy zostali przeszkoleni w ramach komplementarnego programu szkoleń, w specjalnie stworzonym w tym celu przez Audi Hungaria centrum projektowo-szkoleniowym oraz w niemieckich oddziałach Audi.


Seryjna produkcja pierwszej generacji Audi TT rozpoczęła się w 1998 roku. Gdy auto pojawiło się na rynku, jego stylistyka oznaczała rewolucję, która nadała mu status ikony. W roku 2006 pojawiła się druga jego odsłona, a w 2009 roku rozpoczęto wytwarzanie Audi TT RS. W listopadzie ubiegłego roku z taśmy w Gyor zjechało pięćsettysięczne Audi TT.


Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2014, zadebiutowała trzecia generacja Audi TT. To kolejne wcielenie kompaktowego, sportowego auta, podobnie jak wcześniej przyciąga uwagę pełną emocji stylistyką i ogromną dynamiką. Innowacyjne rozwiązania techniczne zastosowane w napędzie, w koncepcji obsługi oraz zupełna nowość - Audi virtual cockpit.


Pod maskami nowych TT i TTS pracują czterocylindrowe silniki z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim. Zakres mocy sięga od 184 KM do 310 KM. Dwie jednostki benzynowe TFSI i jeden motor TDI łączą w sobie sportową siłę z wydajnością. System Start-Stop to element wyposażenia seryjnego każdego z nich.










                                                                                                          superauto24.se.pl

Komentarze

Popularne posty