Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Triumf Wittmanna na Hungaroringu


Marco Wittmann zdominował wyścig serii DTM na węgierskim torze Hungaroring. Kierowca BMW prowadził od startu do mety. Po obowiązkowym pit-stopie i założeniu twardych opon, miał ponad 40-sekundową przewagę nad najwyżej plasującym się zawodnikiem z tych, jacy zmienili ogumienie na miękką mieszankę.

Wittmann ostatecznie finiszował z przewagą 6.6 sekundy nad Miguelem Moliną (Audi), który realizował taką strategię jak on. Dzisiejsze zwycięstwo było drugim Niemca w sezonie 2014. Dzięki niemu znów został liderem klasyfikacji generalnej. O ile kibice nie przeżywali emocji związanych z walką o triumf, o tyle za plecami Wittmanna i Moliny było już bardzo ciekawie.

Podium uzupełnił Bruno Spengler. Kanadyjczyk minął metę najwcześniej z kierowców, jacy rozpoczęli zmagania na twardych oponach. Przed pit-stopem zajmował 12. miejsce. Czwartą pozycję wywalczył Edoardo Mortara po wygraniu długiej i zaciętej batalii z Timo Glockiem. Panowie kilkukrotnie rysowali sobie nawzajem lakier.

Glock podczas ostatniego okrążenia jeszcze zderzył się z nacierającym na miękkim ogumieniu Nico Mullerem i spadł aż na 19. miejsce. Piąty dojechał Adrien Tambay, szósty Maxime Martin, siódmy Jamie Green. Wymienione trio brało udział w wielkiej walce na koniec wyścigu. Dysponując miękkimi oponami, przeszli Antonio Felixa da Costę, który finiszując ósmy zdobył swoje pierwsze punkty w DTM.

Na 9. miejsce przedarł się z głębi stawki Mattias Ekstrom, czołową dziesiątkę zamknął Mike Rockenfeller. Obrońca tytułu rywalizował o czwartą pozycję, zanim nadeszła szarża kierowców, którzy w pit-stopie zmienili ogumienie z twardego na miękkie. Najwyżej z reprezentantów Mercedesa sklasyfikowano Roberta Wickensa. 25-latek mimo imponującej jazdy zajął 11. miejsce i nie zdobył żadnych punktów.









                                                                                                                       V10.pl









Komentarze

Popularne posty