Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





RS7 również do liftu. Ale spokojnie, już bez TDI :P


Audi zaostrzyło wizerunek rasowego modelu RS7 Sportback. Duże pięciodrzwiowe coupe ma teraz nowe, diodowe reflektory i lepsze dodatki z zakresu funkcji multimedialnych. Silnik V8 4.0 TFSI pozostał bez zmian i podobnie jak wcześniej wytwarza potężną podwójnie turbodoładowaną moc 560 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego. 

Energiczny charakter Audi RS7 Sportback jest widoczny na pierwszy rzut oka. Jest długa maska silnika, sportowo zarysowany słupek C i stromo opadający tył. Auto po liftingu otrzymało nowe detale stylistyczne. Osłona chłodnicy Singleframe dostała typową dla modeli RS kratownicę o strukturze plastra miodu. Trzy opcjonalne pakiety stylistyczne – matowe aluminium, lśniąca czerń i carbon – mogą nadać pojazdowi jeszcze bardziej indywidualnego wyglądu. Dolny wlot powietrza w zderzaku ma nadrukowany emblemat quattro. Lekkiemu retuszowi poddano zderzaki - pojawiły się wloty powietrza po bokach.

Dostępne w standardzie reflektory diodowe dopasowano do nowego kształtu grilla. Na życzenie, Audi dostarcza innowacyjne reflektory diodowe Matrix LED, które wyłącznie w modelu RS7 Sportback mają przyciemnione klosze. Światła tylne mają nową strukturę wewnętrzną. Nowością w palecie kolorów są barwy: srebrny Florett z efektem metalicznym, biały Gletscher z efektem metalicznym, czarny Mythos z efektem metalicznym i niebieski Sepang z efektem perłowym. Standardowo RS 7 Sportback jeździ na felgach o średnicy 20 cali. Na życzenie dostępne są 21-calowe koła odlewane z aluminium, w trzech kolorach do wyboru.

We wnętrzu, utrzymanym w eleganckiej czerni i zdominowanym przez sportowe siedzenia RS, styliści delikatnie przeprojektowali tablicę przyrządów, regulatory nawiewu, manetki przy kierownicy i emblemat quattro na desce rozdzielczej. Montowany seryjnie system MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch, oparto na modułowym systemie Infotainment najnowszej generacji. Jego najważniejszy element to wydajny procesor graficzny stworzony przez partnerską firmę Nvidia.

Pod maską zmian nie ma. Silnik V8 Biturbo 4.0 TFSI ma podobnie jak dotąd moc 560 KM. Stały moment obrotowy 700 Nm dostępny jest w zakresie od 1750 do 5500 obr./min. Mocna jednostka napędowa wręcz katapultuje pięciodrzwiowe coupe od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy, a po wyposażeniu pojazdu w opcjonalne pakiety Dynamic, jego prędkość maksymalną można zwiększyć do 280 lub nawet do 305 km/h. Ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów tiptronic przekazuje moc do stałego napędu na cztery koła quattro. W testach zużycia paliwa NEDC silnik zużywa średnio tylko 9,5 litra paliwa na 100 km (221 g CO2 na km). Ekonomika silnika jest efektem zastosowania systemu zarządzania cylindrami cylinder on demand (COD), który podczas obciążeń częściowych odłącza chwilowo cztery cylindry. Audi RS 7 Sportback będzie można zamawiać począwszy od trzeciego kwartału 2014.







                                                                                                               superauto24.se.pl









Komentarze

Popularne posty