Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Ciągle głosno o TDI :P


Audi ma ochotę na wprowadzenie do portfolio serii aut ze znaczkiem RS, z bardzo mocnymi dieslami pod maską. Oto model RS5 TDI Concept, który do napędu wykorzystuje silnik V6 3.0 TDI biturbo, wyposażony dodatkowo w elektryczną turbosprężarkę. Najnowszym osiągnięciem Audi jest wprowadzenie do silnika wysokoprężnego elektrycznej turbosprężarki. Ppoprawia ona nie tylko czas sprintu do setki i moc samochodu, ale wydatnie też wpływa na jego efektywność. Takie rozwiązanie techniczne pokazuje możliwości 48 voltowych sieci pokładowych, które obecnie dostosowywane są do aut produkowanych seryjnie.

Silnik V6 Biturbo w Audi RS5 TDI Concept generuje moc 385 KM i maksymalny moment obrotowy 750 Nm, dostępny w zakresie od 1250 do 2000 obr./min. Maksymalna liczba obrotów wynosi 5500 obr./min. Dodatkowa elektryczna turbosprężarka zapewnia potężny moment obrotowy przydatny podczas startu. Innowacją techniczną tego rozwiązania jest to, że silnik elektryczny zastępuje tu koło turbiny, rozpędzając koło kompresora do ponad 70 tys. obr./min. w zaledwie kilka setnych sekundy. Turbosprężarki wytwarzają względne ciśnienie doładowania do 2,4 bara. Dzięki temu, Audi RS5 TDI Concept na przyspieszenie od 0 do 100 km/h potrzebuje jedynie czterech sekund. 200 km/h osiąga w mniej niż 16 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 280 km/h. Pojazd zużywa przy tym jedynie niecałe 5,3 litra oleju napędowego na 100 km (poniżej 140 g CO2 na km).

Energia do napędzania elektrycznej turbosprężarki pochodzi głównie z rekuperacji. Dla przeniesienia energii Audi RS5 TDI Concept wykorzystuje osobną 48 voltową sieć pokładową, połączoną za pomocą przetwornicy prądu stałego z konwencjonalną siecią 12 voltową. Za jej magazynowanie odpowiada kompaktowy akumulator litowo-jonowy. Zaleta sieci 48 voltowych polega na tym, że umożliwiają one przenoszenie większych ilości energii. Rozwiązanie to jest kolejnym ważnym kamieniem milowym strategii elektryfikacji napędu realizowanej przez Audi.





              

                                                                                                             superauto24.se.pl 





Komentarze

Popularne posty