Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Precyzja w Audi to podstawa


Koncern Audi, jako pierwszy producent premium w branży motoryzacyjnej, określił ramy swojej emisji dwutlenku węgla i otrzymał stosowną certyfikację wg światowej normy ISO 14064. By taki certyfikat otrzymać, firma szczegółowo określiła wielkość emisji gazów przez jego samochody w całym cyklu ich życia.
Rzeczoznawcy DEKRA Certification GmbH i DEKRA Certification Inc. sprawdzili i potwierdzili dane źródłowe i obliczenia. Określając wielkość emisji CO2, Audi dało impuls do zbadania emisji gazów w całym łańcuchu produkcyjnym i cyklu życiowym pojazdu. Dzięki temu, przedsiębiorstwo będzie mogło w przyszłości prowadzić jeszcze dokładniejsze analizy i skuteczniej redukować szkodliwe substancje.
Hubert Waltl, szef pionu produkcji Audi AG mówi: - Określając wielkość naszej produkcji CO2 i podając ją do publicznej wiadomości, dajemy jasny sygnał. Pokazujemy główne źródła emisji gazów w naszym łańcuchu produkcyjnym i zobowiązujemy się taką emisję nadal zmniejszać, w całym cyklu życia pojazdów. I dalej: - Już w trakcie samej produkcji pojazdu powstaje średnio 1/4 łącznej ilości gazów emitowanych podczas całego cyklu jego życia. Dlatego należy wziąć pod uwagę wszystkie obszary mające na to wpływ - zarówno produkcję w zakładach Audi, jak i łańcuch kooperantów - stwierdza Waltl. - To ważny element tworzenia mobilności neutralnej dla klimatu, liczonej dla całego cyklu życia pojazdu, począwszy od pozyskania surowców aż po recykling - dodaje.  
Rzeczoznawcy DEKRA potwierdzają, że wielkość emisji koncernu Audi wynosi na całym świecie 57 mln ton ekwiwalentu CO2 (= CO2e) rocznie. Wartość ta odpowiada ok. 0,16% światowej emisji dwutlenku węgla w 2012 r. Największy odsetek emisji rocznej stanowią: emisja w trakcie fazy użytkowania pojazdu (73%), produkcja elementów konstrukcyjnych przez kooperantów (21%) i logistyka Audi (1,4%). 
Certyfikowane ramy emisji obejmują produkcję przez koncern wszystkich gazów cieplarnianych, w całym cyklu życia pojazdów marki. Obliczono je zgodnie z wytycznymi uznanego na arenie międzynarodowej "Greenhouse Gas Protocol". W obliczeniach uwzględniono całą bezpośrednią i pośrednią emisję CO2 (Scopes 1 i 2) - np. emisję przez urządzenia produkcyjne oraz pobór energii elektrycznej i ciepła oraz tzw. emisję Scope 3, czyli ilości CO2, które powstają w łańcuchu kooperantów i logistycznym, w odpadach produkcyjnych i podczas podróży służbowych.
- Fakt, że znamy wielkość naszej emisji CO2 uważamy za szansę. Dokonaliśmy szczegółowej oceny licznych źródeł, by w przyszłości móc jeszcze konkretniej analizować emisję i ustalić efektywne kroki dla wszystkich cyklów życia pojazdu - podsumowuje Dagobert Achatz, kierownik Zakładowej Służby Ochrony Środowiska w Audi AG. - Kroki te mają na celu podwyższenie efektywności energetycznej, oszczędność energii oraz dalsze zmniejszenie emisji szkodliwych gazów - dodaje. 

Do roku 2016, Audi chce zmniejszyć emisję dwutlenku węgla przez produkowane pojazdy o 25% w stosunku do ilości z roku 2008. Mają się do tego przyczynić takie ekologiczne modele jak Audi A3 e-tron, Audi A3 Sportback g-tron i cała seria Audi ultra. Ponadto koncern realizuje projekty, których zadaniem jest dodatkowa, ponadnormatywna redukcja emisji CO2. Np. oszczędne centrum informatyczne z certyfikatem TÜV, pobór ekologicznej energii elektrycznej i ciepła odpadowego oraz korzystający z regeneratywnego prądu "Zielony pociąg" kursujący między zakładami Audi w Ingolstadt i Neckarsulm, a portem przeładunkowym w Emden.  





                                                                                                             motoryzacja.wnp.pl

Komentarze

Popularne posty