Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nowa trójeczka nadchodzi


Podczas zakończonego kilka dni temu 35. Międzynarodowego Sympozjum Silnikowego w Wiedniu, Audi zaprezentowalo najnowszą wersję jednostki 3.0 V6 TDI. Audi zaproponowało turbosprężarkę silnik V6 turbo w dwóch wariantach: o mocy 218 i 272 KM. Jednostkę charakteryzują rzędy cylindrów ustawione pod kątem 90 stopni i pojemność skokowa 2 967 ccm. Moment obrotowy to maksymalnie 600 Nm, zależnie od modelu. Nowy silnik 3.0 TDI przewyższa swą poprzednią wersję pod względem mocy, równocześnie pochłaniając mniej paliwa (do 13%), również w zależności od modelu.
Motor jest innowacyjny pod względem ilości zastosowanych w nim rozwiązań technicznych. Pierścienie i sworznie tłokowe zoptymalizowano tak, by tarcie było minimalne. Skrzynia korbowa i nowo zaprojektowane głowice cylindrów mają odrębne obiegi chłodzenia cieczą. Zaawansowane, innowacyjne zarządzanie temperaturą jeszcze bardziej poprawia jego sprawność. Zmodernizowano również turbosprężarkę i dostosowującą się teraz do bieżących potrzeb pompę olejową. Po raz pierwszy w historii branży motoryzacyjnej zastosowany w nim katalizator magazynujący NOx, filtr cząstek stałych oraz wtryski SCR połączono w jeden zespół. 
Zintegrowanie komponentu oczyszczającego spaliny z podzespołem silnika ma przyczynić się do spełnienia najsurowszych norm określających dopuszczalny skład spalin samochodowych, w tym normy Euro 6. Ponadto pozwoliło to zredukować ciężar wydzielanego dwutlenku węgla średnio o 15 g. Dzięki temu ulepszeniu, silnik 3.0 TDI nosi miano "clean diesel". 
Audi oferuje sporą gamę silników Diesla z czterema, sześcioma i ośmioma cylindrami: począwszy od jednostki 1.6 TDI przez 2.0 TDI i 3.0 TDI, aż po silnik 4.2 TDI, dzięki któremu model A8 (7,4 l/100 km; 194 g CO2 na km) osiąga moc 385 KM i moment obrotowy 850 Nm. Wszystkie łączą wysoką moc z efektywnością, co jest widoczne we wszystkich modelach gamy "ultra". Np.: Audi A3 1.6 TDI ultra ma zużywać średnio 3,2 l oleju napędowego na 100 km (85 g CO2 na km), Audi A4 2.0 TDI ultra - 4 l ON na 100 km (104 g CO2 na km), a Audi A6 2.0 TDI ultra z automatyczną skrzynią biegów S tronic - 4,4 l/100 km (114 g CO2 na km). 
Prezentując nowy silnik 3.0 TDI na odbywającym się w dniach 8 i 9 maja 35. Międzynarodowym Sympozjum Silnikowym w Wiedniu, Audi kontynuuje pewną tradycję. W roku 2009 marka pokazała tam swój pięciocylindrowy silnik TFSI, a w roku 2010 - nowy wówczas 3.0 TDI. W 2011 r. odbyła się premiera jednostki 3.0 TDI biturbo i nowego silnika 1.8 TFSI. Z kolei w roku 2012, Audi zaprezentowało na Sympozjum jednostkę V6 TDI, zaprojektowaną z myślą o Audi R18 e-tron quattro.  






                                                                                                       motoryzacja.wnp.pl

Komentarze

Popularne posty