Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Jeszcze Brawarczycy przegrają życie :P


Marco Wittmann efektownie odniósł pierwsze zwycięstwo w DTM, nie dając szans rywalom podczas zawodów inaugurujących sezon 2014 na torze Hockenheimring. 24-letni Niemiec dodatkowo zapewnił wygraną w wyścigowym debiucie nowemu BMW M4. Wittmann zaliczył perfekcyjny występ. Startując z 2. pola, przeszedł najszybszego w kwalifikacjach Adriena Tambaya (Audi) na drugim okrążeniu, następnie zaczął oddalać się od stawki.
Reprezentant zespołu RMG po zmianie opon z miękkich na twarde na 20. kółku wyprzedzał Tambaya o 6.3 sekundy. Do mety podwoił tę przewagę i triumfował w wielkim stylu. Tambay ostatecznie zajął najniższy stopień podium. Przeskoczył go jeszcze Mattias Ekstrom (Audi), stosując odwrotną strategię doboru opon - były dwukrotny mistrz DTM rozpoczął wyścig z 5. pola na twardej mieszance, a podczas 22. okrążenia wymienił ją na miękką.
Szwedowi pomógł wypadek 9 kółek przed końcem Timo Scheidera i Antonio Felixa da Costy oraz odpadnięcie okrążenie wcześniej z powodu przebitej opony stosującego podobną taktykę Edoardo Mortary. Dzięki tym incydentom, Ekstrom miał otwartą drogę do zaatakowania Tambaya. Bezpośrednio za podium dojechał kolejny kierowca Audi, obrońca tytułu Mike Rockenfeller. Przebił się z 11. pola za sprawą tej samej taktyki co Ekstrom. 
Piąta lokata przypadła Timo Glockowi (BMW). O wyniku byłego zawodnika Formuły 1 zadecydowało zyskanie czterech pozycji podczas pierwszego okrążenia przy użyciu miękkiego ogumienia i wyprzedzenie wszystkich jadących na twardych gumach, którzy by go spowalniali. Miejsca 6-8 zajęli następni reprezentanci BMW - odpowiednio Bruno Spengler, Martin Tomczyk i Augusto Farfus. Czołową dziesiątkę zamknęli Timo Scheider (Audi) oraz Joey Hand (BMW).
Dopiero 11. był najszybszy kierowca rozczarowującego Mercedesa. Okazał się nim Pascal Wehrlein. Z debiutantów najwyżej finiszował Nico Muller (Audi). Szwajcar zajął jednak tylko 16. lokatę, plasując się tuż przed innym nowicjuszem Witalijem Pietrowem, byłym zespołowym partnerem Roberta Kubicy w F1.





                                                                                                                      V10.pl 





Komentarze

Popularne posty