Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Brytyjscy dealerzy lecą w h**a...


Audi przekazywało klientom fałszywe informacje na temat wyników testów zderzeniowych Euro NCAP. Euro NCAP jest niezależną organizacją sprawdzającą bezpieczeństwo samochodów, a jej działalność wspierają rządy niektórych krajów europejskich.

Nie ma przepisów prawnych, które zmusiłyby producenta do zbadania samochodu. Modele do testów są wybierane przez organizację, albo zgłaszane przez same koncerny motoryzacyjne. Mimo to najlepszy wynik, czyli 5 gwiazdek jest pewnego rodzaju wyznacznikiem bezpieczeństwa, który zachęca klientów do zakupu. Jak się okazuje, znaczek Euro NCAP bywa nadużywany.

Sprawa została ujawniona przez BBC News za sprawą Daniela Jenkinsa. Mężczyzna w 2012 roku kupił Audi R8 i otrzymał od sprzedawcy informację o znakomitym wyniku testów zderzeniowych Euro NCAP. Po wypadku z udziałem tego samochodu, postanowił na własną rękę sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. W tym celu skontaktował się z 50 salonami marki Audi. Jak się okazało, 48 z nich twierdziło, że model w testach zderzeniowych uzyskał 5 gwiazdek. Tak naprawdę, samochód podobnie jak A5, A7 i A8 w ogóle nie został poddany testom Euro NCAP.

Jak mówi rzecznik brytyjskiego oddziału Audi, producent nie zamierzał wprowadzać w błąd swoich klientów i w przyszłości postara się lepiej informować pracowników o wynikach testów Euro NCAP, zwłaszcza jeśli chodzi o modele tej marki.
                                                                                                                       





                                                                           moto.onet.pl




Komentarze

Popularne posty