Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi A3 Clubsport Quattro Concept


Więcej mocy! Takie polecenie otrzymali inżynierowie Audi A3. Zbudowali koncepcyjny model Clubsport Quattro rozwijający 525 KM. Lubimy potężne silniki o niesamowitych osiągach. Lubimy konie mechaniczne. Dużo koni mechanicznych. Ale zastanawiamy się czasem, po co powstają tego takie koncepty jak Audi A3 Clubsport Quattro? Czy to zapowiedź modelu RS? A może Audi przymierza się do jakiejś serii wyścigowej?

W każdym razie, najmocniejsza „A-trójka” w historii została wyposażona w pięciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra. Jednostka zastąpiła znane z S3, Golfa GTI, Golfa R, Polo R, Leona Cupry dwulitrowe TFSI. Silnik rozwija 525 KM i 600 Nm, co w połączeniu z 7-biegową przekładnią S Tronic (czyli DSG) daje niesamowitą elastyczność już od najniższym obrotów. Sprint do „setki” zajmuje prototypowi 3.6 sekundy, a v-max wynosi 310 km/h. Audi A3 Clubsport jest nieco szersze od S3 sedan, a to za sprawą bardziej nadmuchanych zderzaków. Ma 4490 mm długości, 1856 szerokości i 1382 wysokości. Koncepcyjne Audi A3 osadzone jest na wielkich, 21-calowych kołach o rozmiarze opon 275/25.

Na tylnej klapie inżynierowie zamontowali niewielką ruchomą lotkę, którą nazwali air brake - hamulec powietrzny. Spojler ten podczas hamowania podnosi się do pionu, zwiększając opór powietrza. Podczas testów stwierdzono, że air brake pozwala skrócić drogę hamowania przy prędkości 250 km/h o 12 metrów. Premiera konceptu zaplanowana jest na 28 maja 2014 r.






                                                                                                                       topgear.com.pl 





 

Komentarze

Popularne posty