Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Może jeszcze chomika wsadzą pod maskę k***a...


Szef Audi, Rupert Stadler, zdradził w wywiadzie dla „Auto Express”, że kolejne generacje A1 i A3 będą miały silniki 3-cylindrowe. Audi niebawem dołączy do grona producentów aut, którzy stosują 3-cylindrowe silniki z turbodoładowaniem. W wywiadzie udzielonym dziennikarzom brytyjskiego tygodnika „Auto Express” Rupert Stadler powiedział, że podstawowe jednostki w nadchodzących A1 i A3 będą miały 3 cylindry.
Jak twierdzi, dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu takie konstrukcje potrafią sprawiać dużą frajdę z jazdy. Pierwszym modelem, który otrzyma nową, 3-cylindrową jednostkę będzie A1. Nowej generacji luksusowego malucha możemy się spodziewać pod koniec 2017 r.
Stadler zwrócił uwagę na fakt, że 15 lat temu w klasie wyższej klienci wybierali głównie modele 6-cylindrowe. Dziś największym powodzeniem cieszą się warianty 4-cylindrowe. Według niego podobnie będzie wyglądał rozwój silników wśród małych aut. Czy rozumowanie szefa Audi oznacza też, że co kilkanaście lat każda klasa będzie tracić jeden cylinder w silniku? Poniekąd tak. BMW już zapowiedziało, że zamierza wyposażać nową serię 5 (premiera w 2016 r.) w turbodoładowane jednostki 3-cylindrowe – zarówno diesle, jak i benzyniaki. Na tym jednak cięcie cylindrów powinno się skończyć. Za kilkanaście lat bowiem, większość oferowanych wariantów napędowych będzie hybrydowa.
Dla przykładu Ford zapowiedział, że do nowego Mondeo trafi litrowy, turbobenzynowy silnik EcoBoost, znany już w Fiesty i Focusa. W najmocniejszej wersji rozwija on na razie 125 KM. Podobnej mocy możemy się spodziewać po nowym silniku Audi – techniczną bazą dla niego będzie bowiem dobrze znany z Fabii, Polo i up!-a silnik 1.0 osiągający bez doładowania moc 75 KM.
Czy aby na pewno tak powinna wyglądać „Przewaga dzięki technice”? Przekonamy się za 3 lata.






                                                                                                                     auto-świat.pl

Komentarze

Popularne posty