Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





A3 Limousine bezpieczne jak poduszka :P


Amerykańska organizacja Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) przyznała Audi A3 Limousine najwyższą ocenę Top Safety Pick+. W ten sposób, nowy model również w USA został zaliczony do najbezpieczniejszych samochodów na rynku. Audi A3 Limousine otrzymało od IIHS najwyższą ocenę we wszystkich zakresach testów zderzeniowych. W podsumowaniu uwzględniono wyniki testów zderzeniowych czołowych z 40-procentowym nałożeniem (moderate overlap), testów zderzeniowych czołowych z 25-procentowym nałożeniem (small overlap), testu zderzeniowego bocznego, zgniatania dachu oraz testu zderzeniowego tylnego. 
- Top Safety Pick+ dla A3 Limousine doskonale ilustruje znaczenie, jakie Audi przykłada do kwestii bezpieczeństwa - mówi Joachim Scheef, kierownik ds. rozwoju bezpieczeństwa pojazdów w Audi. 
W centrum uwagi inżynierów i projektantów Audi znajdują się także problemy związane z bezpieczeństwem czynnym pasażerów. IIHS przyznała modelowi A3 Limousine ocenę „advanced“ za system ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense front. W momencie gdy bezpieczny odstęp od jadącego przed nami pojazdu jest zbyt mały, system automatycznie informuje kierowcę. W razie potrzeby, elektroniczny asystent ostrzega, a nawet inicjuje automatyczne hamowanie awaryjne. Zmniejsza to impet ewentualnego zderzenia, a w niektórych wypadkach pomaga całkowicie uniknąć kolizji.
Jeśli zderzenia nie da się już uniknąć, to asystent hamowania zapobiegający następnej kolizji wspiera kierowcę przez odpowiednie manewry hamowania podczas wypadku. Pomaga to uniknąć poślizgu, a tym samym zapobiega kolejnym, niekontrolowanym uderzeniom. 






                                                                                                                    moto.wp.pl

Komentarze

Popularne posty