Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Przewaga dzięki Technice...

W klubach imprez nie ma z powodu właśnie rozpoczętego postu. Lecz na blogu impra jest zawsze gdyż są niezwykłe Audiczki. Dziś w Przewaga dzięki Technice... kolejna z weekendowych cudeniek - Urban Concept


W 2011 roku Audi zaprezentowało samochód koncepcyjny, który zdaniem stylistów z Ingolstadt nakreśla wizję rozwoju małych miejskich wozidełek. Pojazd nosi nazwę Audi Urban Concept i łączy w sobie elementy samochodu wyścigowego, roadstera oraz typowego mieszczucha. We wnętrzu przewidziano dwa miejsca w ustawieniu 1+1, gdzie fotel pasażera znajdujący się po prawej stronie od kierowcy, jest odrobinę cofnięty. Auto nie jest wyposażone w klasyczne drzwi tylko charakterystyczną kopułę, która tworzy dach wraz z bocznymi szybami i fragmentem karoserii. Całość odsuwa się do tyłu, co ma ułatwiać wsiadanie oraz wysiadanie z pojazdu, a na pewno sprawdza się w ciasnych miejskich parkingach.


Nadwozie wykonano z tworzywa sztucznego, które dodatkowo wzmacniane jest włóknem węglowym, co ciekawe oba siedziska są zintegrowane z nadwoziem, a więc zakres ich regulacji, jeśli koncept kiedykolwiek trafi do produkcji, będzie bardzo ograniczony. Oczywiście jak to na auta przyszłości przystało, do napędu służą dwa silniki elektryczne zasilane z akumulatorów litowo-jonowych.







                                                                                                                              autokult.pl

Komentarze

Popularne posty