Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Przewaga dzięki Technice...

I tak oto, stało się. Razem z międzynarodowym salonem motoryzacyjnym w Genevie kończy się dziś również seria Przewaga dzięki Technice... (przynajmniej jej część :P). Ale nie martwcie się. Audi ma dużo prototypów w swych dziuplach więc coś tam będę Wam podsyłał, żebyście mieli co czytać w weekendy, a nie tylko ten facebook i facebook karwasz barabasz. Dziś na koniec straganu w Genevie jedzie Crosslane Coupe. 


Audi Crosslane Coupe to najświeższy pojazd koncepcyjny z Ingolstadt, który na pozór nie jest zbyt ciekawym autem. Po prostu wizja kolejnego SUV-a, nawiązująca do konceptu Steppenwolf. Nic bardziej mylnego. Model ten został zaprezentowany na tegorocznych targach motoryzacyjnych w Paryżu i jest on niezwykle ważny dla Audi, bowiem to właśnie Crosslane Coupé ma być wyznacznikiem stylistyki kolejnych modeli ze znaczkiem Q, które wyjadą z zakładów w Ingolstadt.



Dwudrzwiowy SUV zaprezentowany w Paryżu napędzany jest zespołem hybrydowym bazującym na trzycylindrowym silniku benzynowym o pojemności 1,5 l produkującym 130 KM i 210 Nm oraz jednostce elektrycznej. Łączna moc zestawu to 177 KM, co przy masie zaledwie 1390 kg zapewnia sprint od 0 do 100 km/h w 8,6 s. Ciekawe jak bardzo stylistyka tego konceptu przełoży się na wygląd przyszłych Audi.









                                                                                                                      autokult.pl

Komentarze

Popularne posty