Przewaga dzięki Technice...
Dziś jak to w każdy weekend w Przewaga dzięki Technice... kolejny koncept, ma początek marca będzie to Quattro Concept 2010, któey powinien fanom przypominać pewne autko pokazane w ubiegłym roku :P .
Dokładnie 30 lat po tym jak w 1980 roku zaprezentowano oryginalne Audi Quattro, na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2010 roku niemiecki producent odsłonił koncept będący następcą tego modelu. Inżynierowie wykorzystali podzespoły z modelu RS5 i stworzyli zupełnie nowe nadwozie, nawiązujące do legendarnego poprzednika. Charakter auta podkreślają pokaźne wloty powietrza oraz grill single frame pozbawiony chromowanego obramowania. Nadwozie wydaje się dość krótkie, jednak Quattro z 1980 roku także nie było dużym autem. Uwagę przykuwa tylny pas z dwoma prostokątnymi światłami wykonanymi z diod LED, pomiędzy którymi znajduje się nazwa modelu. Z tyłu odnajdziemy także spojler oraz dyfuzor wykonany z włókna węglowego.
We wnętrzu minimalizm, wszechobecna skóra oraz cyfrowa tablica zegarów. Konsola sterowania klimatyzacji do bólu przypomina tą zastosowaną później chociażby w modelu A3. Pod maską konceptu drzemie 2,5 litrowa pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka z TT RS, tyle że tutaj produkuje ona 408 KM i 480 Nm momentu obrotowego, przez co Audi Quattro Concept 2010 przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,9 s.
autokult.pl
Dokładnie 30 lat po tym jak w 1980 roku zaprezentowano oryginalne Audi Quattro, na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2010 roku niemiecki producent odsłonił koncept będący następcą tego modelu. Inżynierowie wykorzystali podzespoły z modelu RS5 i stworzyli zupełnie nowe nadwozie, nawiązujące do legendarnego poprzednika. Charakter auta podkreślają pokaźne wloty powietrza oraz grill single frame pozbawiony chromowanego obramowania. Nadwozie wydaje się dość krótkie, jednak Quattro z 1980 roku także nie było dużym autem. Uwagę przykuwa tylny pas z dwoma prostokątnymi światłami wykonanymi z diod LED, pomiędzy którymi znajduje się nazwa modelu. Z tyłu odnajdziemy także spojler oraz dyfuzor wykonany z włókna węglowego.
We wnętrzu minimalizm, wszechobecna skóra oraz cyfrowa tablica zegarów. Konsola sterowania klimatyzacji do bólu przypomina tą zastosowaną później chociażby w modelu A3. Pod maską konceptu drzemie 2,5 litrowa pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka z TT RS, tyle że tutaj produkuje ona 408 KM i 480 Nm momentu obrotowego, przez co Audi Quattro Concept 2010 przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,9 s.
autokult.pl


Komentarze
Prześlij komentarz