Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Czyżby zapowiedź TT RS III ?


Na 84. Salonie Samochodowym w Genewie pokazano wreszcie Audi TT oraz TTS, choć niespodziewanie panowie z Ingolstadt zaprezentowali koncepcyjną wersję mocniejszego auta - Audi TT Quattro Sport Concept. Sprawdźmy, z czym mamy do czynienia. Już na pierwszy rzut oka widać, że nie jest to auto do spokojnej przejażdżki do marketu po zakupy. Audi TT Quattro Sport Concept to mocne auto sportowe z napędem na cztery koła, sportowym zawieszeniem i wieloma dodatkami, które mają pomagać w zabawie na torze, a nie w układaniu siatek z zakupami w bagażniku.
Pod maską znajdziemy wzmocnioną jednostkę 2.0 TFSI o mocy 420 KM przy 6700 obr./min z momentem obrotowym rzędy 450 Nm, który dostępny jest w zakresie 2400-6300 obr./min. Audi TT Quattro Sport Concept przy wadze 1344 kilogramów przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 sekundy, a wszystko to dzięki dwusprzęgłowej skrzyni S tronic, która kieruje moc na wszystkie koła.

Stylistycznie auto dość wyraźnie różni się od konwencjonalnych wersji. Zmieniono nieco grill, zastosowano agresywne zderzaki z dużymi wlotami powietrza, po bokach niskie listwy progowe, z tyłu natomiast mamy duży dyfuzor z dwiema końcówkami układu wydechowego oraz sporych rozmiarów skrzydło. Całości dopełniają 20-calowe felgi aluminiowe.
We wnętrzu zmian jest sporo, ale nie wpływają one na poprawę komfortu - producentowi zależało na obniżeniu masy. Dlatego też wymontowano zestaw głośnikowy, podłokietniki, w bagażniku przygotowano miejsce na dwa kaski, natomiast zamiast standardowych foteli zastosowano sportowe "kubły". Na deser dostajemy czteropunktowe pasy bezpieczeństwa oraz monitor o przekątnej 12,3 cala. Niestety nie ma informacji na temat planów produkcji.





                                                                                                                      moto.money.pl

Komentarze

Popularne posty