Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





S8 wreszcie dla Polaków :D




W polskich salonach zadebiutowała właśnie usportowiona odmiana flagowego modelu Audi - S8. Co tym razem przygotowali dla najbardziej wymagających klientów specjaliści z Ingolstadt?
Na pierwszy rzut oka Audi S8 nieznacznie tylko różni się od modelu A8. Jego sportowy charakter podkreślają jedynie dyskretne detale. Osłona chłodnicy "singleframe" ma platynowoszary kolor, a jej poziome, podwójne, pręty wzmacniające są chromowane.
Wprawne oko fana marki dostrzeże też duże wloty powietrza z przodu, które mają kratownice stylizowane na plastry miodu. Dół zderzaka wzbogacił się o dyskretny spojler.
Po bokach, uwagę zwracają listwy progowe lakierowane w kolorze nadwozia oraz aluminiowe obudowy lusterek. Auto wyróżnia też pokaźny, wykonany z aluminium, tylny dyfuzor, w którym osadzono dwie podwójne rury wydechowe. Specjalnie z myślą o S8 powstał też nowy kolor lakieru - szary "Daytona" z efektem perłowym.

Usportowiony model z rodziny A8 standardowo wyposażono m.in. w przednie reflektory diodowe (diodowe są również światła tylne), liczne systemy wspomagające bezpieczeństwo (m.in Audi pre sense basic), dodatkowe oświetlenie wnętrza Ambiente, czterostrefową automatyczną klimatyzację, system nagłaśniający Bose Surround czy nawigację MMI Navigation plus.

To co najważniejsze, kryje się jednak pod maską. Ośmiocylindrowy, benzynowy silnik 4,0 l TFSI generuje moc 520 KM i maksymalny moment obrotowy 650 Nm. Ten ostatni, dostępny w zakresie od 1700 do 5500 obr./min, przenoszony jest na koła za pomocą automatycznej, ośmiostopniowej skrzyni biegów tiptronic. Od 0 do 100 km/h Audi S8 przyspiesza w 4,1 sekundy - ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.

W polskich salonach Audi S8 z napędem Quattro kosztuje od 552 540 złotych.



                                                                                                      
                                                                         motoryzacja.interia.pl






















Komentarze

Popularne posty