Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





S3 Cabrio na salonie w Genevie


Do tej pory Audi pokazało publiczności usportowione odmiany popularnego A3 w wersji hatchback, Sportback oraz Limousine. Teraz, na 84. Salonie Samochodowym w Genewie publiczność otrzyma okazję obejrzenia w pełnej krasie kolejnego wariantu kompaktu z literką "S" z przodu. Mowa o wersji z otwartym dachem, czyli S3 Cabriolet. Sportowe cabrio o wyważonej sylwetce mierzy 4,43 m długości, 1,79 m szerokości oraz 1,39 m wysokości, przy rozstawie osi wynoszącym 2,60 m. Składany dach z elektrohydraulicznym napędem wykonano z tkaniny. Dla uzyskania lepszego wyciszenia wnętrza, pomiędzy warstwy materiału wszyto piankę izolującą akustykę. Mechanizm dachu wykonano z magnezu i stali o wysokiej wytrzymałości, dzięki czemu konstrukcja jest sztywna i niezwykle lekka. Czas otwierania i zamykania dachu wynosi 18 sekund. Względem standardowego cabrioletu A3, odmiana S3 posiada agresywniej stylizowane zderzaki, szersze wloty powietrza i większe, 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich. Wnętrze poza detalami sygnowanymi symolem "S" i sportowymi siedzeniami pozostało bez zmian.

Za napęd samochodu odpowiada turbodoładowana jednostka 2.0 TFSI, generująca równe 300 KM. Maksymalny moment obrotowy wynoszący 380 Nm jest dostępny w bardzo szerokim zakresie 1800-5500 obr./min. Silnik sprzęgnięto z szybką automatyczną skrzynią S tronic, czego efektem jest znakomite przyspieszenie do 100km/h w czasie 5,4 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250km/h. Mimo prawdziwie sportowych osiągów, zapotrzebowanie na paliwo ma wynosić według producenta średnio 7,1 litra na sto kilometrów. W dużej mierze ma na to wpływ odpowiednie zestrojenie skrzyni biegów - niskie biegi są zestrojone krótko i sportowo, zaś 6 bieg ma długie przełożenie wpływające na obniżenie obrotów, a tym samym zużycia benzyny. Auto trafi do sprzedaży latem tego roku. Jego cena będzie wynosić około 200 tysięcy złotych. 

 

 

                                                                                                                    superauto24.se.pl

 

 





Komentarze

Popularne posty