Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Przewaga dzięki Technice...

Dziś przy weekendzie i imprezowej atmosferze kolejny koncept z serii Przewaga dzięki Technice... - TT Clubsport Quattro.


Jeszcze za czasów pierwszej generacji modelu TT, Audi wprowadziło na rynek wersję o nazwie Clubsport, która charakteryzowała się m.in. dachem w kolorze kontrastującym do lakieru nadwozia. W 2008 roku, a więc dwa lata po debiucie drugiej generacji TT, producent z Ingolstadt zrobił niespodziankę fanom aut z czterema pierścieniami i zredefiniował pojęcie Clubsport. Model koncepcyjny Audi TT Clubsport Quattro to tak naprawdę Audi TT z bardziej groźnym zestawem spojlerów, napompowanymi nadkolami, bardziej wyraźnymi progami oraz zmienionymi żebrami grilla single frame. Co jednak najbardziej odróżnia ten koncept od seryjnego TT to dach, a właściwie jego brak.


W przypadku wersji Roadster w modelu TT mamy do czynienia z brezentowym dachem chowanym za zagłówkami przednich foteli. Clubsport Quattro to prototyp wersji nadwoziowej, która w ogóle nie bierze pod uwagę jakiegokolwiek dachu, co więcej, przednia szyba jest dużo niższa niż w przypadku Roadstera, podobnie zresztą jak boczne. To coś na wzór Porsche Speedster, a więc wiatr we włosach zawsze i wszędzie. Pod maską auta pracowała jednostka benzynowa napędzająca wersję TTS, ale w bardziej drapieżnej konfiguracji. Tutaj do dyspozycji kierowcy i pasażera mogłoby być nawet 300 KM. Mogłoby, ponieważ Audi TT Clubsport Quattro nigdy nie trafiło do salonów.





                                          
                                                                                       autokult.pl 

Komentarze

Popularne posty