Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Przewaga dzięki Technice...

Dziś w weekendowej serii Przewaga dzięki Technice... przedstawiam następny koncepcik - Cross Coupe Quattro


W 2007 roku na targach motoryzacyjnych w Szanghaju, Audi zaprezentowało światu pojazd koncepcyjny o nazwie Cross Coupé Quattro, który miał być nową propozycją w segmencie SUV. Jak na koncept auto było bardzo realistyczne, a biorąc pod uwagę rozwój palety SUV-ów z Ingolstadt, wszyscy spodziewali się, że za jakiś czas auto zostanie oficjalnie zaprezentowane jako Q3.
Tak się też stało i w 2011 roku model zadebiutował na rynku. Nadwozie przeszło niewielkie zmiany stylistyczne zachowując swoją dynamiczną sylwetkę, pokaźny przedni grill single frame, a także reflektory wykonane z diod LED.


Więcej zmian zaszło we wnętrzu auta. Kształt deski rozdzielczej i konsoli środkowej uległ delikatnej zmianie, a dżojstik przekładni zmiany biegów trafił później do nowego Audi A8. Układ dysz nawiewów, stylizacja kierownicy czy tablicy zegarów pozostały niemal całkowicie niezmienione.
Co ciekawe wersja koncepcyjna miała być napędzana dwulitrowym turbodieslem o mocy 204 KM i momentem obrotowym wynoszącym 400 Nm. Do tej pory jednak niemiecki producent zaoferował auto jedynie w 140- oraz 177-konnej wersji z tą jednostką napędową.





                                                                                                                               
                                                                                          autokult.pl 

Komentarze

Popularne posty