Przewaga dzięki Technice...
Dziś w weekendowej serii Przewaga dzięki Technice... przedstawiam następny koncepcik - Cross Coupe Quattro.
W 2007 roku na targach motoryzacyjnych w Szanghaju, Audi zaprezentowało światu pojazd koncepcyjny o nazwie Cross Coupé Quattro, który miał być nową propozycją w segmencie SUV. Jak na koncept auto było bardzo realistyczne, a biorąc pod uwagę rozwój palety SUV-ów z Ingolstadt, wszyscy spodziewali się, że za jakiś czas auto zostanie oficjalnie zaprezentowane jako Q3.
Tak się też stało i w 2011 roku model zadebiutował na rynku. Nadwozie przeszło niewielkie zmiany stylistyczne zachowując swoją dynamiczną sylwetkę, pokaźny przedni grill single frame, a także reflektory wykonane z diod LED.
Więcej zmian zaszło we wnętrzu auta. Kształt deski rozdzielczej i konsoli środkowej uległ delikatnej zmianie, a dżojstik przekładni zmiany biegów trafił później do nowego Audi A8. Układ dysz nawiewów, stylizacja kierownicy czy tablicy zegarów pozostały niemal całkowicie niezmienione.
Co ciekawe wersja koncepcyjna miała być napędzana dwulitrowym turbodieslem o mocy 204 KM i momentem obrotowym wynoszącym 400 Nm. Do tej pory jednak niemiecki producent zaoferował auto jedynie w 140- oraz 177-konnej wersji z tą jednostką napędową.
autokult.pl
W 2007 roku na targach motoryzacyjnych w Szanghaju, Audi zaprezentowało światu pojazd koncepcyjny o nazwie Cross Coupé Quattro, który miał być nową propozycją w segmencie SUV. Jak na koncept auto było bardzo realistyczne, a biorąc pod uwagę rozwój palety SUV-ów z Ingolstadt, wszyscy spodziewali się, że za jakiś czas auto zostanie oficjalnie zaprezentowane jako Q3.
Tak się też stało i w 2011 roku model zadebiutował na rynku. Nadwozie przeszło niewielkie zmiany stylistyczne zachowując swoją dynamiczną sylwetkę, pokaźny przedni grill single frame, a także reflektory wykonane z diod LED.
Więcej zmian zaszło we wnętrzu auta. Kształt deski rozdzielczej i konsoli środkowej uległ delikatnej zmianie, a dżojstik przekładni zmiany biegów trafił później do nowego Audi A8. Układ dysz nawiewów, stylizacja kierownicy czy tablicy zegarów pozostały niemal całkowicie niezmienione.
Co ciekawe wersja koncepcyjna miała być napędzana dwulitrowym turbodieslem o mocy 204 KM i momentem obrotowym wynoszącym 400 Nm. Do tej pory jednak niemiecki producent zaoferował auto jedynie w 140- oraz 177-konnej wersji z tą jednostką napędową.
autokult.pl
Komentarze
Prześlij komentarz