Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nowe sposoby na zachetę.



Audi uruchomił przy centralnej ulicy Berlina "cyfrowy" salon w ramach zmiany metod marketingowych producentów luksusowych aut, polegających na wirtualnym pokazywaniu swych produktów w mniejszych i droższych lokalach w centrum miast. Salon przy bulwarze Kurfuerstendamm w zachodniej części miasta ma jedną czwartą powierzchni tradycyjnego i przedstawia tylko 4 modele. Pozwala to jednak klientom mającym mało czasu na zapoznanie się z ofertą i skonfigurowanie własnego modelu Audi z 49 wersji proponowanych przez producenta na monitorach multimedialnych, bez konieczności wyjazdu z centrum miasta.
Podobną strategię obrały BMW i Merceds-Benz, bo po 6 latach spadku sprzedaży w Europie firmy samochodowe zmieniają praktyki handlowe i szukają nowych sposobów przyciągania klientów. - Podkreślanie marki staje się znacznie ważniejsze - stwierdził szef pionu sprzedaży  Audi w Niemczech, Wayne Griffiths. Cyfrowy salon otwarty we wtorek jest trzecim na świecie tej marki po Londynie i Pekinie, sąsiaduje z placówkami handlowymi Apple i BMW. Podobnie jak dwaj pozostali rywale Audi stoi wobec trudności pokazywania coraz większej gamy wyrobów i nowej technologii w centrum miast, gdzie brakuje powierzchni handlowej. Toteż berliński salon ma tylko 375 m2 powierzchni i skupia się na wirtualnych pokazach w warunkach stanowiących połączenie salonu samochodowego i luksusowej poczekalni.
Cyfrowy salon w Pekinie działający od stycznia 2013 przyciąga co tydzień 8 tys. gości, a londyński otwarty w lipcu 2012 sprawił, że 60 proc. klientów kupiło po raz pierwszy auta tej marki - wyjaśnił Griffiths. Audi zapowiedział wyprzedzenie do końca dekady BMW jako największy na świecie producent aut luksusowych i zmniejszył różnicę w sprzedaży do rywala z Monachium do 80 tys. aut w 2013 r. z 85 tys. rok wcześniej. BMW wyprzedził trzeciego Mercedesa-Benza o 193 tys. samochodów w 2013 r. i o 220 tys. w 2012 r.
Audi nadal nie stosuje powszechnie sprzedaży internetowej, BMW robi to z nowym samochodem miejskim, elektrycznym i3, będzie też przyjmować elektroniczne zamówienia na nowe elektryczne auto sportowe i8, które ma pojawić się w salonach na wiosnę. BMW ma wiele swoich salonów w dużych miastach, np. w Paryżu i Nowym Jorku i zatrudnia konsultantów, którzy pomagają klientom w konfigurowaniu ich modeli online -podała rzeczniczka Birgit Hiller. - Jesteśmy bardzo wyczuleni na zmianę obyczajów w kupowaniu. Objęcie sprzedażą online innych modeli jest możliwe do wyobrażenia, ale nie ma na razie takich planów - dodała.
Trzeci na podium Mercedes także planuje zwiększyć liczbę swoich markowych salonów (obecnie ok.20). Firma ze Stuttgartu zaczęła także w grudniu sprzedaż online swych kompaktowych aut w Niemczech i w Polsce.



                                                                                                                   ekonomia.rp.pl



Komentarze

Popularne posty