Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nowe info o e-paliwach.


Inżynierowie z laboratoriów Audi podczas jednego z testów e-paliwa skupili się przede wszystkim na stworzeniu odpowiedniej mieszanki i na zbadaniu zachowania syntetycznych paliw podczas spalania. By prześledzić cały ten proces, w komorze ciśnieniowej, przy ciśnieniu 15 barów i temperaturze ok. 350 stopni Celsjusza, dokonali symulacji warunków panujących w jednostce napędowej. Specjalna kamera dokumentowała zachowanie paliwa podczas wtrysku, ponieważ podstawą optymalnego spalania jest uzyskanie jak najczystszej mieszanki.

Kolejny etap badań przebiegał w szklanym silniku. To, co na co dzień skrywają metalowe ściany cylindra, w tej konstrukcji stworzonej specjalnie do testów, jest doskonale widoczne. Przez okno ze szkła kwarcowego eksperci obserwują jak paliwo jest rozprowadzane w cylindrze. Mogą ocenić też interakcję paliwa ze strumieniem powietrza w komorze spalania. Przy każdym z maksymalnie trzech tysięcy obrotów na minutę silnika testowego, nieznaczna ilość paliwa wtryskiwana jest do szklanego cylindra, gdzie ulega sprężeniu i zapłonowi, a powstałe wskutek tego spaliny wydzielane są na zewnątrz. 

Podsumowując: w przeciwieństwie do paliw kopalnych, które zależnie od obszaru ich wydobywania mają różny skład, syntetyczne e-paliwa Audi są całkowicie wolne od zanieczyszczeń, a podczas spalania wydzielają mniej szkodliwych substancji. Nie zawierają olefinów i aromatów. Dzięki temu, paliwa syntetyczne zapewniają uzyskanie lepszej mieszanki, czyste spalanie i niską emisję spalin. 



                                                                     
                                                                                                                                 moto.wp.pl

Komentarze

Popularne posty