Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Długa droga R18 e-tron quattro do perfekcji.


14 i 15 czerwca 2014 r. odbędzie się słynny, 24-godzinny wyścig Le Mans. Audi przebyło długą drogę aby przygotować bolid, który wystąpi w tych zawodach. Pierwsza koncepcja R18 e-tron quattro narodziła się krótko po zwycięstwie Audi w Le Mans 2012 r., pomimo, że nie nakreślono jeszcze nowych reguł wyścigu. W październiku 2012 r. odbyły się pierwsze próby w tunelu aerodynamicznym a dwa miesiące później rozpoczęły się prace konstrukcyjne. R18 e-tron quattro składa się z ponad 4 200 pojedynczych części - prawie każdą zaprojektowano i stworzono od nowa.
Na początku 2013 r. podjęto decyzję, że model będzie wyposażony w reflektory laserowe. Nad tym rozwiązaniem pracowały przez kilka lat działy wdrożeniowe Audi. W marcu 2013 r. z kolei rozpoczęła się produkcja pierwszych komponentów R18, a zaraz potem rozpoczęły się próby na stanowiskach kontrolnych i na torze. Po trzech miesiącach odbyły się testy nowych opon oraz silnika V6 TDI. 
W lipcu ubiegłego roku rozpoczęto testy na symulatorze, a we wrześniu stworzono pierwszy prototyp. 8 października 2013 r. miała miejsce pierwsza jazda próbna na torze, zwana także "roll out", a 18 grudnia R18 e-tron quattro miał swoją premierę światową w Ingolstadt. Marka ma już opracowany plan dalszych działań - od stycznia do maja bolid będzie poddawany próbom na dalszych torach. Pod koniec lutego musi zakończyć się podstawowa homologacja nowego pojazdu klasy LMP1 - następnie, w 30-godzinnym teście sprawdzona zostanie wytrzymałość. Od tej chwili nie będą już wprowadzane żadne zmiany elementów konstrukcyjnych i ropozcznie się ostateczny montaż bolidów i silników. 



                                                                                                                             moto.wp.pl

Komentarze

Popularne posty