Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi S1 i S1 Sportback w świetle dziennym (także w Audi MediaTV)


Audi lubi zaskakiwać i wypuszczać co jakiś czas na rynek kolejny sportowy model. Tym razem inżynierowie z Ingolstadt zabrali się za udoskonalenie najmniejszego w gamie A1. Po dołożeniu mocnego silnika i stałego napędu czterech kół quattro, powstało 3-drzwiowe Audi S1 oraz 5-drzwiowe S1 Sportback. Zamontowany w nich silnik 2.0 TFSI generuje moc 231 KM i 370 Nm. Auta do salonów sprzedaży trafią w drugim kwartale 2014 roku. Dwa najnowsze modele Audi S1 i S1 Sportback to sportowe auta z kompaktowej serii A1, a jednocześnie uzupełnienie palety modeli Audi spod znaczku "S". Jak każdy model typu S, w konstrukcji wykorzystano stały napęd na cztery koła quattro. Jego sercem jest wielopłytkowe sprzęgło umieszczone przy tylnej osi. Elektroniczna blokada sprzęgła z udoskonalonym, selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła, to jedna z funkcji systemu stabilizacji toru jazdy ESC. System posiada dwustopniową możliwość dezaktywacji i uzupełnia pracę sprzęgła wielopłytkowego, dodatkowo delikatnie przyhamowując koła będące po wewnętrznej stronie zakrętu. Siła napędowa jest czerpana z wysokiej mocy czterocylindrowego, benzynowego silnika 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę motor generuje 231 KM i 370 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Maksymalna prędkość to 250 km/h. Producent obiecuje spalanie na poziomie 7,1 litra paliwa na 100 km.

Podwozie oraz elektromechaniczny układ kierowniczy w S1 i S1 Sportback został przeprojektowany na tle Audi A1. Zmodyfikowano łożyska przegubów przedniego zawieszenia, które zwiększają spontaniczną reakcję podczas skrętu. Z tyłu pojazdu zamontowane są wahacze zespolone. System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, oferując do wyboru kilka opcji, pozwala na regulowanie sposobu pracy silnika, automatycznej klimatyzacji i seryjnie montowanych adaptacyjnych amortyzatorów. O wytracanie prędkości dbają tarcze hamulcowe na obu osiach (z przodu średnica 310 mm). Fabrycznie w nadkolach są zamontowane 17-calowe felgi aluminiowe, a opcjonalnie dostępne będą koła 18-calowe. Pod względem stylistycznym modele S1 od standardowego A1 różnią się kilkoma elementami. Inaczej wyglądają reflektory Xenon plus. Przedni zderzak został przemodelowany, podobnie jak tylny z dyfuzorem i rozlokowanymi po bokach podwójnymi końcówkami układu wydechowego. Jest też widoczny spojler dachowy. Kabinę utrzymano w ciemnej sportowej tonacji kolorystycznej. Zegary mają typowe dla modeli S ciemnoszare podziałki. Nakładki na pedałach wykonano ze szczotkowanej stali szlachetnej. Alternatywnie do montowanych seryjnie sportowych foteli, zamówić można siedzenia sportowe S ze zintegrowanymi zagłówkami. Na życzenie można zamówić jeszcze wyraźne kolorowe akcenty na tunelu środkowym i tylnych poszyciach siedzeń.

 

 

 

                                                                            superauto24.se.pl 

 

 

   













Komentarze

Popularne posty