Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Więcej wieści o nowym TT.


Audi już powoli zaczyna podgrzewać atmosferę wokół trzeciej generacji modelu TT. W pierwszej kolejności firma z Ingolstadt pokazuje, czego klient będzie się mógł spodziewać we wnętrzu kompaktowego sportowca. W bieżącym 2014 roku poznamy najnowszą ewolucją Audi TT. Zanim do tego dojdzie, Niemcy będą stopniowo dozowali dawkę nowinek dotyczących pojazdu. Wiemy już, jak częściowo będzie się prezentował kokpit, który Audi pokazało w Las Vegas, przy okazji targów elektronicznych Consumer Electronics Show (CES 2014). Skąd w ogóle wziął się pomysł na prezentację w takim miejscu? W najnowszym pojeździe kierowca ma doświadczyć nie tylko techniki, ale również sporej dawki przyjaznej elektroniki. Nowe TT będzie pierwszym seryjnym Audi, w którym centralnym punktem samochodu zostanie wirtualny kokpit. Tablica rozdzielcza TFT o średnicy 12,3 cala, wykonana w cyfrowej technologii, będzie wyświetlać wszystkie niezbędne informacje bezpośrednio przed oczami kierowcy, co oznacza wyeliminowanie centralnego monitora systemu MMI. Kierowca wybierze jeden z dwóch trybów wyświetlania informacji. W trybie widoku klasycznego, na pierwszym planie będzie prędkościomierz i obrotomierz. W trybie "Infotainment", zegary będą zmniejszone, a powierzchnia otrzyma miejsce dla innych funkcji - przykładowo dla ekranu mapy nawigacji. 

Poza tym cała deska rozdzielcza została zdefiniowana na nowo. Architektura tablicy rozdzielczej została maksymalnie odchudzona. Dominujące linie poziome podkreślają szerokość wnętrza. Wyloty powietrza są okrągłe jak w modelu A3, ale ich design znacznie się zmienił. W ich centralnym punkcie umieszczono wyświetlacze automatycznej klimatyzacji. W osiach nawiewów znajdują się regulatory ogrzewania siedzeń, temperatury, kierunku i siły napływającego powietrza. Pod środkowymi wylotami, umieszczono przycisk świateł awaryjnych oraz włączniki innych funkcji. Do tego w Audi TT zostanie zastosowana nowa wielofunkcyjna kierownica. Terminal MMI będzie klasycznie już umieszczony na konsoli tunelu środkowego. Audi informuje, że należy się spodziewać nowych sportowych foteli w wersji S, z mocno zarysowanymi bokami, zintegrowanymi zagłówkami i typową dla samochodów wyczynowych pozycją siedzenia głęboko w fotelu. Boki takich siedzeń będzie można regulować pneumatycznie.

 

 

                                                                                                                      superauto24.se.pl

 

Komentarze

Popularne posty