Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi Sport Quattro - laser edition :P


Audi Sport quattro znajdujące się wciąż w fazie studyjnej, zostało ostatnio uzbrojone w całkowicie nową technologię świateł laserowych, jakich w Audi jeszcze nie było. Samochód zostanie pokazany podczas targów elektronicznych Consumer Electronics Show (CES 2014), odbywających się w dniach 6-10 stycznia w Las Vegas.  

Audi Sport quattro laserlight concept odnosi się do klasycznego Audi Sport quattro z 1983 roku. Samochód jednak wybiega znacznie bardziej w przyszłość, dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom technicznym napędu hybrydowego typu plug-in, innowacyjnemu systemowi obsługi, czy pionierskim laserowym światłom.

W koncepcyjnym modelu Sport quattro zwisy za nadkolami są krótkie, we wnęki wstawione duże obręcze kół, a proporcje nadwozia zostały odpowiednio wyważone. W przednim zderzaku wycięto wielkie wloty powietrza zapewniające odpowiednie chłodzenie silnika. Tył to specyficzna kombinacja płaskiej szyby z szerokimi błotnikami. Klapa bagażnika została udekorowana dyskretnym spojlerem, a dolny fragment zderzaka dyfuzorem, z dwiema owalnymi końcówkami układu wydechowego. Rozstaw osi mierzy 2784 mm, długość dwudrzwiowego nadwozia wynosi 4602 mm, a szerokość sięga aż 1964 mm, przy wysokości 1386 mm. Waga to około 1850 kg.

To co najważniejsze w obecnej chwili dla Audi, to innowacyjne rozwiązanie świetlne zastosowane w podwójnych reflektorach. Marka z Ingolstadt postawiła na kombinację reflektorów diodowych Matrix-LED i świateł laserowych. W konstrukcji lampy znajdują się dwa płaskie, trapezoidalne zespoły świetlne. Zespół umiejscowiony po zewnętrznej stronie, złożony z diod Matrix przykrytych specjalną osłoną generuje światła mijania, a zespół wewnętrzny – laserowe światła drogowe. Wysokiej mocy diody laserowe są znacznie mniejsze niż diody LED (ich średnica wynosi zaledwie kilka mikrometrów). Laser odpowiedzialny za światła drogowe, oświetla odcinek drogi prawie dwukrotnie dłuższy niż światła diodowe.

Pod maskę trafił silnik V8 o pojemności 4.0-litra, wyposażony w podwójne turbodoładowanie oraz wspomagany jednostką elektryczną. Całość generuje łącznie 700 KM i 800 Nm momentu obrotowego, które trafiają na wszystkie koła, za pomocą zmodyfikowanej, ośmiostopniowej przekładni automatycznej tiptronic. Napęd quattro wyposażono w sportowy mechanizm różnicowy przy tylnej osi. Przyspieszenie 0-100 km/h trwa 3.7 s, a prędkość maksymalna to 305 km/h. Audi twierdzi, że średnie spalanie benzyny w coupe wynosi 2.5-litra/100 km. Samochód w wersji z laserowymi światłami zadebiutuje podczas targów Consumer Electronics Show, odbywających się od 6 do 10 stycznia 2014 roku w Las Vegas.








Komentarze

Popularne posty