Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi planuje podbicie polskiego rynku


W 2014 r. Audi zamierza zwiększyć sprzedaż swoich samochodów w Polsce. Pomóc w tym ma m. in. poszerzenie oferty oraz poprawa obsługi. W ubiegłym roku marka sprzedała w naszym kraju 5 574 samochody, co jest wynikiem o 9,1 proc. lepszym niż w 2012 r. i dającym Audi 1,93 proc. udziału w polskim rynku motoryzacyjnym. Na rok 2014 planowane jest dalsze zwiększanie sprzedaży oraz systematyczne powiększanie udziałów rynkowych. - Oprócz zwiększania wolumenu sprzedaży będziemy doskonalić jej jakość, a także zwrócimy jeszcze większą uwagę na obsługę posprzedażową. Naszą ambicją jest rozbudowa sieci sprzedaży - mówi dyrektor Audi w Polsce, Michał Bowsza.
W tej chwili zorganizowane struktury sprzedażowe Audi liczą 36 salonów i punktów serwisowych. 23 z nich to salony sprzedaży wraz z serwisami (22 zbudowane wg koncepcji stylistycznej "Hangar", jeden wg koncepcji "Audi Terminal", a 13 to autoryzowane punkty serwisowe. - W najbliższych latach będą powstawały kolejne terminale. Dużą wagę przykładamy również do dalszego rozwoju programu Audi Exclusive w zakładach dealerskich - zaznacza Bowsza.
Audi Exclusive to program przygotowany przez quattro GmbH, dający daleko posuniętą możliwość indywidualizacji pojazdu. Klient decydujący się na takie rozwiązanie zapraszany jest do wydzielonego stoiska, gdzie może wybierać dodatkowe pakiety stylistyczne i indywidualizujące wygląd samochodu. Ekspozycje Audi Exclusive dostępne są w tej chwili w 10 polskich salonach, zaś w tym roku planowane jest uruchomienie kilku kolejnych takich stref.
Polepszyć sprzedaż mają nowe modele. W ciągu najbliższych 12 miesięcy w polskich salonach pojawią się m. in. S1, S8, A8 W12, nowe TT, A6, A7 (S7 i RS7), A3 Cabiriolet, S3 Limousine oraz S3 Cabriolet. Ponadto w 2014 r. w Polsce zadebiutuje hybryda A3 e-tron, zwiastująca nadejście nowej generacji pojazdów, opartych na elektryfikacji napędu za pomocą rozwiązań typu plug-in. Na kolejne lata zapowiadane jest wyposażanie kolejnych Audi w tego rodzaju jednostki napędowe.
Umacniać pozycję na polskim rynku ma również napęd na cztery koła quattro. Obecnie rozwiązanie takie jest dostępne w modelach Q7, R8, A4 allroad, A6 allroad, seriach S i RS a opcjonalnie w niemal wszystkich innych samochodach Audi. 



                                                                                                     moto.wp.pl

Komentarze

Popularne posty