Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Projekt Audi Supersport 10R


Odkąd należące do grupy Volkswagen Audi stało się właścicielem Ducati od czasu do czasu pojawiają się spekulacje dotyczące wyprodukowania motocykla pod marką niemieckiego producenta.
Alessandro Lupo, którego jest autorem projektu, ma 22 lata i ukończył wzornictwo przemysłowe na uniwersytecie w Palermo postanowił stworzyć własną wizję motocykla Audi. Wygląd czerpie z Ducati 1199 Panigale, ale widać w nim również charakterystyczne dla niemieckiej motoryzacji proste kształty. Mnie kojarzy się on z Panigale w ubraniu pracownika laboratorium. Tylna owiewka jest cienka i prosta, a całość została wysoko i ostro zakończona, plastiki w środkowej sekcji zostały okrojone. Układ wydechowy jest ułożony tak samo jak w Panigale. Motocykl miałby być napędzany przez czterocylindrowy silnik w układzie V o kącie 65 stopni. Motocykl błby wyposażony w komputer Magneti Marelli z technologią Ride by Wire oraz zawieszenie Öhlins i felgi OZ Racing wykonane z magnezu. Lupo nie poprzestaje jednak na projekcie i w planach ma stworzenie makiety egzemplarza widocznego na zdjęciach. Do budowy motocykla miałyby posłużyć materiały lekki i jednocześnie przyjazne dla środowiska. Jesteśmy bardzo ciekawi, czy jakiś duży koncern zainteresuje się tym projektem. A może Alessandro Lupo powinien pozyskać sponsorów / udziałowców i uruchomić produkcję pod banderą stworzonej przez siebie ekskluzywnej marki?

Komentarze

Popularne posty