Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Barbórkowa perełka z Ingolstadt. Audi Quattro


Audi Quattro to samochód, który odmienił oblicze rajdów samochodowych. Na trasie Barbórki Legend zobaczymy model wyprodukowany według specyfikacji grupy B z 1986 roku, prowadzony przez załogę Wojciech Bełtowski/Marcin Bełtowski. Audi Quattro było produkowane w latach 1980-1991. Za kierownicą tego samochodu zasiadali najlepsi rajdowi kierowcy z całego świata. Rewolucyjna idea wykorzystania napędu na 4 koła w samochodzie osobowym zrodziła się podczas zimowych testów Audi 200 oraz Volkswagena Iltisa. Okazało się wówczas, że powolna terenówka radzi sobie lepiej w zimowych warunkach niż sportowa limuzyna ze 170-konnym silnikiem.
Pierwszym kierowcą testowym Audi Quattro był Hannu Mikkola, który wypowiedział wówczas słynne słowa: „Ten samochód zrewolucjonizuje rajdy na zawsze”. W sumie, przez ponad 10 lat, wyprodukowano ponad 11 tysięcy sztuk Audi Quattro, najrzadsze są modele z silnikiem 20V, których powstało poniżej 1000. Niewiele po rozpoczęciu produkcji seryjnej, w styczniu 1981 roku, pierwsza rajdowa wersja Quattro wystartowała w austriackim Janner Rally, który dziś otwiera cykl Rajdowych Mistrzostw Europy (ERC). Debiut zakończył się wygraną i jeszcze w tym samym sezonie samochód pojawił się w mistrzostwach świata, wygrywając pierwszy odcinek specjalny z przewagą prawie 6 minut!

Komentarze

Popularne posty