Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





RS 7 już rozp.....la nasz system :P


Audi RS 7 Sportback przekroczyło Odrę i debiutuje w Polsce! Najnowsze dzieło niemieckiego producenta skrywa pod karoserią niezwykłą jednostkę napędową. Masz odwagę wcisnąć gaz?
Oto nowa zabawka dla bogaczy z... rodziną! Audi wprowadza do swojej oferty w Polsce najnowszy model o nazwie RS 7 Sportback. Niemiecki product ogłosił właśnie cennik tego cudu techniki. Co samochód kryje pod karoserią i ile kosztuje?  
Jedno spojrzenie i już wiadomo, że ten samochód będzie zmorą swojego właściciela. Dlaczego? Aż żal takim autem jeździć wolno - stąd prosta droga do nałapania punktów karnych… Ale wróćmy do RS 7 Sportback - za kierownicą tego Audi można poczuć się jak motocyklista, i to bez potrzeby naciągania na siebie obcisłego kombinezonu i kasku… 
Od początku do końca RS 7 Sportback mierzy ciut ponad 5 metrów. Rozstaw osi 2,92 m. Karoseria auta została stworzona jako hybrydowa konstrukcja aluminiowa - w opinii inżynierów waży ok. 15 procent mniej niż porównywalna konstrukcja ze stali. Ponad 20 procent karoserii wykonano z aluminium.  
Sercem RS 7 Sportback jest widlasty ośmiocylindrowy silnik 4.0 TFSI. Moc - 560 KM w zakresie od 5700 do 6600 obr./min. Pomiędzy 1750 a 5500 obr./min dostępny jest stały moment obrotowy 700 Nm.
 Audi RS 7 Sportback od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,9 sekundy. Prędkość maksymalną producent ograniczył seryjnie do 250 km/h. Opcjonalny pakiet "dynamic" przesuwa ograniczenie do 280 km/h, a pakiet "dynamic plus" - nawet do 305 km/h. 
 W opinii inżynierów Audi ten samochód zużywa średnio 9,8 litra paliwa na 100 km - ciężko w to uwierzyć. To ponoć zasługa systemu o nazwie cylinder on demand (COD). Układ ten przy niskich i średnich obciążeniach (np. spokojna jazda autostradą) oraz niskiej liczbie obrotów, odłącza drugi, trzeci, piąty i ósmy cylinder, zamykając ich zawory i uniemożliwiając tym samym wtrysk paliwa. Dopóki kierowca nie doda energiczniej gazu, silnik 4.0 TFSI pracuje jak jednostka 4-cylindrowa. 
 Skrzynia tiptronic ma osiem przełożeń. Kierowca może wybrać między trybem jazdy sportowej "S", a trybem jazdy komfortowej "D", ale może również przełączać biegi manualnie. W trybie manualnym na monitorze systemu informacji (FIS) kierowca widzi sygnał o osiągnięciu granicznej liczby obrotów i konieczności przełączenia biegu. 
 Audi RS 7 Sportback jest seryjnie wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro. Podczas normalnej jazdy, do 60 procent momentu przekazywanych jest na oś tylną, a 40 procent na oś przednią.
 RS 7 Sportback to jeden z pierwszych modeli Audi, w którym seryjnie montowane jest sportowe zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension. Kierowca może wybrać jeden z czterech trybów: comfort, auto, dynamic i individual. 
 Alternatywnie do zawieszenia pneumatycznego, Audi dostarcza sztywniejsze zawieszenie sportowe RS plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (DRC). W tym układzie zastosowano sprężyny stalowe i amortyzatory o trójstopniowym zakresie regulacji, połączone ze sobą przewodami olejowymi i jednym zaworem centralnym. 
 Seryjnie, nowe Audi RS 7 Sportback jeździ na 20-calowych kutych kołach aluminiowych z siedmioma podwójnymi ramionami. W opcji można kupić felgi o średnicy 21 cali, dostępne w trzech liniach stylistycznych. Na życzenie, Audi montuje ceramiczne tarcze hamulcowe wzmocnione włóknem węglowym. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC) posiada tryb sportowy. Można go również całkowicie dezaktywować. 
 Audi RS 7 Sportback w wersji bazowej kosztuje 538 640 zł. Na pokładzie brakuje tylko gwiazdki z nieba… A jeśli i tej ktoś zapragnie może otworzyć katalog programu Audi exclusive - dzięki niemu, każdy kupujący RS 7 Sportback może wybrać do swojego samochodu unikalną tapicerkę, niepowtarzalne wyposażenie czy specjalnie dla tego programu stworzony lakier. 













Komentarze

Popularne posty