Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi A8&S8 D4 FL - nowa odsłona komfortu


Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo. Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe. Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali. Na niemieckim rynku pojazd będzie dostępny z silnikami benzynowymi (3,0 TFSI/310 KM oraz V8 biturbo 4,0 TFSI/435 KM) oraz wysokoprężnymi (3,0 TDI clean diesel/258 KM oraz 4,2 TDI clean diesel/385 KM). W prawie wszystkich silnikach wzrosła moc. Najmocniejsza odmiana przyspiesza do "setki" w 4,5 s natomiast najoszczędniejsza zużywa 9 l ON/100 km. Uzupełnieniem klasycznych wariantów A8 są trzy kolejne modele. Pierwszym z nich jest wyposażone w szereg luksusowych elementów A8 L W12 quattro. Benzynowy silnik o pojemności 6,3 l generuje 500 KM mocy zużywając średnio 11,7 l benzyny na 100 km. Samochód posiada system odłączanych na życzenie cylindrów COD, który przy niższych obciążeniach odłącza wtrysk i zapłon w 6 cylindrach. Model S8 (520 KM) posiada silnik 4,0 TFSI (520 KM), który pozwala na rozpędzenie się do 100 km/h w 4,2 s. Jego średnie spalanie to 10,1 l/100 km. Sportowy charakter podkreślają podwozie i wiele elementów karoserii. Trzecim uzupełnieniem jest A8 hybrid, wyposażony w silnik 2,0 TFSI i silnik elektryczny, które generują moc systemową 245 KM i moment obrotowy 480 Nm. Umieszczony z tyłu akumulator litowo-jonowy umożliwia pokonanie w trybie elektrycznym 3 km z prędkością 100 km/h. Średnie zużycie paliwa to 6,3 l/100 km. Standardem w modelu jest 8-stopniowa przekładnia triptronic sterowana elektronicznie, która współpracuje na 4 koła quattro. Na życzenie może być ona uzupełniona o sportowy mechanizm różnicowy, montowany przy tylnej osi.










Komentarze

Popularne posty