Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





24h Le Mans: Audi najszybsze podczas testów



W trakcie testów na torze Le Mans najszybszy okazał się samochód Audi R18 E-tron Quattro z numerem 2., prowadzony przez Loica Duvala, Toma Kristensena i Allana McNisha. Auto ekipy Audi Sport Team Joest pokonało jedno okrążenie toru w LeMans w czasie 3:46.277, kiedy za kierownicą siedział Duval. Drugie i trzecie miejsce również zajęły auta zespołu Audi Sport Team Joest, odpowiednio z numerami 3. i 1. Główny rywal samochodów Audi, Toyota, zakończył treningi zajmując miejsca 4. i 6. Audi z numerem 4., które testowało nowe opony Michelin, uplasowało się na piątym miejscu.
W klasie LMP2 najszybszy okazał się samochód z numerem 24. zespołu OAK Racing, prowadzony przez Olivera Pla. Francuski kierowca, z czasem 3:38.801, okazał się szybszy o 0,8 sekundy od auta zespołu Signatech Alpine z numerem 36. prowadzonego przez Nelsona Panciaticiego.
Auta zespołu Aston Martin Racing były najszybsze w klasach LMGTE Pro i LMGTE Am. W klasie LMGTE Pro najlepszy czas wykręcił Peter Dumbreck z Astona Martina o numerze bocznym 97. Szkot był szybszy od drugiego Freda Makowieckiego, także jeżdżącego Astonem, o trzy dziesiąte sekundy. Trzecim samochodem w klasie okazało się Porsche 911 RSR z numerem 92. ekipy Team Manthey, jednak prowadzący go Richard Leitz stracił sześć dziesiątych sekundy do najszybszego Dumbrecka.
W klasie LMGTE Am najszybszy był Jamie Campbell-Walter w Astonie Martinie z numerem 96. Z czasem 4:00.867, Campbell-Walter był szybszy o 0,3 sekundy od Allana Simonsena, również jadącego Astonem Martinem z numerem 95. Trzeci czas, podobnie jak w klasie LMGTE Pro, wykręciło Porsche 911 GT3 RSR, za kierownicą którego siedział Patrick Long.
Loic Duval, autor najlepszego czasu, w kilku słowach wypowiedział się o testach: Zawsze miło jest przejechać dobre okrążenie, ale w ostatecznej klasyfikacji to się nie liczy. Wiemy jedynie, że mamy dobre auto. Zespół wykonał świetną robotę, a ja jestem bardzo szczęśliwy. Teraz musimy poczekać dwa tygodnie, ale wiemy, że możemy coś osiągnąć.

Komentarze

Popularne posty