Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Będzie supersamochód od Audi :D



Audi rzuca wyzwanie w nowym segmencie hiperhybryd i już około trzy miesiące temu producent aut z Ingolstadt zapowiedział stworzenie auta pozycjonowanego powyżej R8. Pojawiły się nowe informacje dotyczące tego modelu.

Audi R10, bo tak ma nazywać się nadchodzące auto marzeń z Ingolstadt ma zostać oficjalnie zaprezentowane podczas jesiennych targach motoryzacyjnych we Frankfurcie. Hiperhybrda będzie bazować na technologii sprawdzonej w LeMans w bolidzie R18 e-tron.

Najnowsze informacje mówią, że R10 będzie wyposażone w zmodyfikowaną jednostkę V6 wspartą turbosprężarką o pojemności 3.0 litra. Oczywiście mowa jest tu o silniku wysokoprężnym. Motor ma po zmianach dostarczać ok. 420 KM i OK 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Moc z tego silnika będzie trafiać na koła tylne.

Wysokoprężna jednostka napędowa będzie wspierana przez parę motorów elektrycznych zamontowanych przy przedniej osi. Od razu nasuwa się skojarzenie z Porsche 918 Spyder, co może sprawić, że R10 podzieli zespół napędowy z hybrydowym Porsche. Silnik Diesela wraz z zestawem elektrycznym silników będzie dostarczał moc sumaryczną ok. 600 KM i 1000 Nm momentu obrotowego. "To jest jeden z pięciu potencjalnych projektów, ale jest moim osobistym faworytem", powiedział serwisowi AutoCar Wolfgang Durheimer jeden z szefów Audi.

Jeśli informacje w sprawie mocy silnika potwierdzą się to Audi R10 wypadnie trochę blado w porównaniu do konkurencji. Ferrari LaFerrari - moc 963 KM, McLaren P1 - 916 KM. Audi nadrobi momentem obrotowym. W na papierze R10 deklasuje jednak zarówno konstrukcję z Maranello (900 Nm) oraz Woking (720 Nm). 

Komentarze

Popularne posty