Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi po raz 15 w Le Mans :D



Niemiecki producent aut z Ingolstadt po raz 15 wystawi na starcie toru Circuit de la Sarthe swój bolid. Niemcy po raz kolejny spróbują zdetronizować pozostałe zespoły.

Audi od końca lat 90-tych ubiegłego wieku dominuje w wyścigu 24h Le Mans. Raz jedyny, w 2003 roku Niemcy z Ingolstad ustąpili pola i koncern VAG wystawił do walki zespół Bentley'a z modelem Speed 8. Wielu twierdzi jednak, że ten bolid to tak naprawdę konstrukcja Audi w innym przebraniu.

W 14 startach niemiecki zespół wygrał 11 razy. To powoduje, że Audi uplasowało się na drugim miejscu zwycięzców wszechczasów tuż za Porsche, które na Circuit de la Sarthe wygrywało 16 razy. Audi podium osiągnęło 27 razy wliczając w to zwycięstwa. W latach 2000, 2002, 2004, 2010 oraz 2012 producent aut z Ingolstadt zgarną wszystkie miejsca na podium.

W 2010 roku Audi bolidem R15 TDI pobiło rekord przejechanego dystansu, który od 1971 roku należał do Porsche. Zespół z Ingolstadt poprawił wynik o 75.4 km przejeżdżając łączny dystans wyścigu 5.410,713 km. Audi do swoich prototypów LMP1 wprowadzało szereg innowacyjnych rozwiązań, takich jak silniki TFSI z bezpośrednim wtryskiem, motor TDI wspomagany turbosprężarką VTG ze zmienną geometrią łopatek czy napęd na wszystkie koła quattro. W 2012 roku Niemcy zadebiutowali z hybrydowym bolidem e-tron, który w swoim debiucie wygrał wyścig. W tym roku na starcie ponownie pojawi się Audi R18 e-tron i będzie walczyć o 12 zwycięstwo dla zespołu Audi. 

-->

Komentarze

Popularne posty