Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Pomysłowośc to pieniądz :)


Dzięki programowi racjonalizatorskiemu Audi wprowadzono szereg rozwiązań usprawniających pracę w fabrykach marki. Udało się przez to zaoszczędzić ponad 71 mln euro.
- Każdy członek załogi Audi wie najlepiej, jak możemy jeszcze wydajniej optymalizować procesy w naszych zakładach. W ubiegłym roku kreatywne pomysły i propozycje zmian racjonalizatorskich przedstawiło 21 424 pracowników, czyli ponad 45 proc. zatrudnionych w niemieckich fabrykach Audi. Zaprezentowano 28 271 pomysłów, z których 16 011 zastosowano w praktyce - powiedział Thomas Sigi, szef kadr i zatrudnienia.
- Nawet pomysły o pozornie niewielkim znaczeniu mogą stać się impulsem do dużych zmian w całej firmie - dodał Wolfgang Andrea, kierownik Działu Zmian i Racjonalizacji. Program Audi zyskuje uznanie w branży - w zeszłym roku Niemiecki Instytut Mikroekonomii przyznał mu nagrodę już po raz ósmy. 
Przykładowym pomysłem który wszedł w życie dotyczy termoizolatorów w tunelu wału napędowego A4. Dotychczas w pojazdach napędzanych benzyną stosowano inne termoizolatory niż w autach napędzanych olejem napędowym. Jeden z pracowników zaproponował, by termoizolatory stosowane w autach z silnikiem wysokoprężnym stosować we wszystkich wariantach modelu. Jest to nie tylko tańsze, ale też zapewnia lepszą termoizolację. Redukuje koszty produkcji i upraszcza magazynowanie i logistykę.
Pomysłowość pracowników jest nagradzana premiami. W 2012 r. przeznaczono na ten cel 6,7 mln euro.

Komentarze

Popularne posty