Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi znowu górą :D


Audi odniosło historyczny sukces - model R18 e-tron quattro podwójnie triumfował podczas swojego amerykańskiego debiutu w 12-godzinnym wyścigu w Sebring na Florydzie.
Jest to pierwsze zwycięstwo wyścigowej hybrydy w tej klasycznej, długodystansowej imprezie. Od startu oba Audi R18 e-tron quattro narzuciły tempo, a podczas całego wyścigu zawsze jedno z nich znajdowało się na czele peletonu 42 prototypów i samochodów sportowych GT. Sklasyfikowany na 3 pozycji samochód teamu Lola-Toyota miał 5 okrążeń straty do zwycięzców.
Oba pojazdy Audi rozegrały między sobą zacięty pojedynek, podczas którego ciągle zmieniały się na prowadzeniu - naliczono aż 20 takich zmian. Auto z numerem startowym "1" jechało z uszkodzonym spodem podwozia. Jak się jednak okazało konieczne naprawy udało się przeprowadzić bez strat czasowych podczas przerw w wyścigu. 
 Po pasjonującym starciu ostatecznie zwyciężyli dwaj triumfatorzy z Le Mans - Marcel Fassler i Benoit Treluyer oraz debiutant w Sebring - Oliver Jarvis. Druga załoga Lucas di Grassi / Tom Kristensen / Allan McNish straciła do zwycięzców jedynie 7,68 s.

Komentarze

Popularne posty